zijne koninklijke hoogheid Donna
-
Mandy
- Middelgrote hondenneus

zijne koninklijke hoogheid Donna
Vandaag is het weer lekker weer dus tijdens het wandelen de bal (zoals meestal) weer meegenomen. Aangekomen bij t veld gooi ik de bal een paar keer en mevrouw pakt hem netjes en brengt heb terug. Toen ik de bal een andere kant op gooide rende mevrouw er uiteraard met top snelheid heen... aangekomen bij de bal zag ik haar zonder bal weer terug rennen
en gaat voor me staan met een scheef koppie, dus ik zeg pak de bal. Rent ze weer naar de bal, maar WEER zonder bal terug
. Dus ik het hele veld over gestoken (jaja sportief he?) en daar staat don bij de bal... en don begint te blaffen en te zeuren , jajaaaa ik kom al zeurpietje. En wat is er aan t handje? De bal ligt naast een dikke vette hondendrol. En zijne koninklijke hoogheid Donna zag het dus niet zitten om die bal ook maar te pakken zolang die zo dicht naast die dikke drol lag. En wie mocht hem dan wel bij die dikke drol weg halen? Yesssssssssssssssssssssss......... vrouwtje
. Gelukkig lag die niet IN de drol. Uiteraard toen de bal weg was bij de drol rende ze er weer als een speer en met plezier achteraan

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lapje
-
kirsten&cacao
-
Lunaatje
-
ElisabethErnstDave