Ik ben bijna klaar met mijn opleiding en heb nu op mijn stage plek een baan aangeboden gekregen.
Daar kan ik in 3 dagen 28 uur werken, op de maandag en dinsdag van 8.00 tot 18.30 (maar dat maakt voor Noah niet uit want dan is hij alleen maandag 5 uur alleen, dinsdag is mijn vriend thuis) maar de woensdag willen ze me hebben van 8.30 tot 17.00, dan werkt mijn vriend ook en die vertrekt om 9.00 van huis, dat betekend dat Noah dan 8 en half uur alleen zou zijn.
Nou kan Noah goed alleen zijn maar 8 en half uur vind ik te lang...
Ik ben van plan om hiervoor de baan te weigeren en iets passendst te zoeken, maar de banen liggen helaas niet voor het oprapen

Nu ben ik aan het kijken voor een dagopvang voor Noah, uitlaatservice hebben ze er hier maar 1 van en daarvoor moet hij gecastreerd zijn, bovendien durf ik dat met zijn pootjes niet aan.
Ik zou dan in Almere gaan werken en heb daar een dagopvang gevonden, maar ook dat vind ik weer eng (ben een mietje wat betreft Noah)
Weet iemand nog een goede plek in Lelystad of Almere buiten?
Of heeft iemand anders een ander idee?
Zoals ik al zei, anders weiger ik de baan want ik vind 8 en half uur wel lang (maar wil eerst alle opties bekeken hebben