Is er een advocaat voor honden
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Hoe hij het geflikt heeft weet ik niet, maar de dames hadden het nog niet eens gemerkt. Maar ik denk dat ze nooit meer de tas naast het bankje neerzet, maar in het vervolg op haar schoot houdt.esmoezie schreef:![]()
![]()
haha Nulay toch!
Wat een grappige actie weer! Zeker omdat de dametjes er geen probleem van maakten!
-
esmoezie
- Speurneus

i.v.m. razendsnelle zwarte labjesNino&Toosje schreef:Hoe hij het geflikt heeft weet ik niet, maar de dames hadden het nog niet eens gemerkt. Maar ik denk dat ze nooit meer de tas naast het bankje neerzet, maar in het vervolg op haar schoot houdt.esmoezie schreef:![]()
![]()
haha Nulay toch!
Wat een grappige actie weer! Zeker omdat de dametjes er geen probleem van maakten!
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Lapje
-
Jitske-Esther
inderdaad ...Nino&Toosje schreef:Hoe hij het geflikt heeft weet ik niet, maar de dames hadden het nog niet eens gemerkt. Maar ik denk dat ze nooit meer de tas naast het bankje neerzet, maar in het vervolg op haar schoot houdt.esmoezie schreef:![]()
![]()
haha Nulay toch!
deze keer liep het goed af, volgende keer jat iemand met slechte bedoelingen het tasje ...
vind het weerwel een heel grappig verhaal