Naar de dierentuin met Ziva

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Zootje

Naar de dierentuin met Ziva

Ongelezen bericht door Zootje »

Gisteren zijn we met Ziva naar Ouwehands Dierenpark geweest in Rhenen... In een woord echt fantastisch! We hebben zo genoten... Ze was totaal niet bang, wel onder de indruk, maar bleef echt continu maar kwispelen...

Ziva vond het allemaal behoorlijk spannend was continu onder de indruk van alle dieren die ze natuurlijk nog nooit gezien had... Ze ging met haar poten tegen het hek staan om ze eens goed te bekijken...

Vooral de reacties van de dieren daar waren geweldig... De herten kwamen nieuwsgierig kijken en staken hun neus door de hekken heen om met Ziva te kussen :) :lol: Ze schrokken ook totaal niet dat ze recht ging staan en bleven maar komen kijken...

De stokstaartjes die waren in het begin terughoudend en stonden klaar in formatie omdat ze Ziva eerst als bedreiging zagen ofzo... Eentje kwam dichterbij kijken en toen bleek toch dat ze geen gevaar vormde dus kwam de rest ook kijken.. Bij de mensen deden ze dat niet en bleven ze op afstand maar bij Ziva kwamen ze tegen het raam aan kijken en Ziva duwde haar neus er tegenaan... Dit was geweldig!

De zeeleeuwenshow mocht ze ook gewoon mee naar binnen.. Een gigantisch avontuur.. We moesten helemaal bovenaan gaan zitten enne Ziva zag het niet zo zitten die wilde graag naar het water dus was aan het trekken en aan het piepen.. De show begon en ze was even stil.. Tot de zeehonden kunstjes gingen doen met de bal e.d. toen werd ze even erg jaloers, tijdens de show heeft ze 2x geblaft en een beetje gepiept maar al met al viel het ons reuze mee
:applaus:

We hadden haar haar tuigje aangedaan met Security en dat was een mooie uitkomst.. We hoorden iedereen tegen hun kinderen zeggen 'nee die mag je niet aaien dat is een hulphond!!'.. Sommigen vroegen het en dan legden we het even uit en aaien mocht best natuurlijk.. Maar scheelt een hoop aandacht :D

De foto's volgen nog wel een keer aangezien ik 438 foto's gemaakt heb :D (tsja nieuwe camera he haha) vooral van de dieren maar ook een aantal van Ziva natuurlijk..

Al met al echt een aanrader en we gaan het vaker doen dit soort dingen bezoeken (waar ze tenminste welkom is)

Echt geweldig!

Ziva lag in de auto heerlijk te slapen echt in coma, thuis even weer uitgelaten (met heel veel tegenzin van haar kant) en toen is ze op de zitzak gaan slapen...
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Klinkt heel erg leuk, zo te horen hebben jullie allemaal genoten :)
Ben heel benieuwt naar de foto's :wink:
(enne wij hebben ook zo'n tuigje voor Noah en krijgen regelmatig dat soort reacties hahaha)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

lijkt me een goede ervaring rijker voor ziva leuk hoor
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Even voorproefje...
Afbeelding

Ga nu de rest online zetten in Ziva's album!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Een heerlijk dagje uit voor jullie en voor Ziva :D Geweldige foto ook :D
Plaats reactie