Ik ben aan het rond kijken naar 2 nieuwe kussens/manden.
Nu zijn de meest standaard maten 100x70 of 125x90.
Ik vind 100x70 net iets te klein eigenlijk en 125x90 iets te groot.
Ze liggen nooit samen in de mand,dus de maat geldt maar voor 1 hond.
Welke maten hebben jullie en/of welke zouden jullie nemen?
Misschien dat ik ipv een hondenkussen 2 zitzakken (fatboy) voor ze haal.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Vinden ze het lekker liggen of juist niet?
Kussen formaat
Ik heb een hondenbank van 1.70x70 en heb daar een dubbel gevouwen dekbed opliggen van de Ikea. Niet duur,je kunt het zelf uit wassen (wat ik wel prettig vind) en ze liggen er heerlijk op.
Je kunt op de hoeken drukkers zetten zodat je het dekbed op maat kunt vouwen en vast zetten met de drukkers zodat het niet uit elkaar schuift of met klitteband, Lekker zacht...(hoe meer je vouwt,hoe zachte) ga nu nog een dekbed bij halen zodat ze op 2 dekbedden liggen en die zorden dan weer dubbel gevouwen. hoezo verwend?
Je kunt op de hoeken drukkers zetten zodat je het dekbed op maat kunt vouwen en vast zetten met de drukkers zodat het niet uit elkaar schuift of met klitteband, Lekker zacht...(hoe meer je vouwt,hoe zachte) ga nu nog een dekbed bij halen zodat ze op 2 dekbedden liggen en die zorden dan weer dubbel gevouwen. hoezo verwend?

-
- Speurneus
Ik heb zelf altijd graag een mand in huis. Mijn ervaring is dat Max graag in zn mand ligt, beschut en kennelijk vind hij dat een veilige plek.
Logees duiken hier ook graag in de manden.
Als je voor een kussen kiest zou ik in jouw geval voor de grootste maat gaan. Tosca is een grote hond, als ze zich uitstrekt moet ze er languit op kunnen liggen.
Je kunt haar meten van neus tot staart, dan heb je een leidraad hoe lang je kussen moet zijn.
Logees duiken hier ook graag in de manden.
Als je voor een kussen kiest zou ik in jouw geval voor de grootste maat gaan. Tosca is een grote hond, als ze zich uitstrekt moet ze er languit op kunnen liggen.
Je kunt haar meten van neus tot staart, dan heb je een leidraad hoe lang je kussen moet zijn.

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.