ik heb m gelijk opgezocht op gundogs... doet ie niet slechtsaskia burghout schreef:birdbrook hamlet een zwarteLupos schreef:ik ben helemaal niet nieuwsgierig... welke reu??saskia burghout schreef:leuk ik ga dan kijken 15 mei ik wil een reu gaan bekijken uit duitseland die mee doet met de intiatie want een kennis wil haar hond laten dekken met die reu en wij hebben dan intresse maar willen eerst effe zien hoe die hond werk en hoe hij er uit ziet in het echt.
storm is 3e geworden
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
dat maak mij niet uit hoe jong de reu is het mag dus dan is het goed (dekreu).en de lijnen waar hij uit komt is voor ons erg interesant.Lupos schreef:ik heb m gelijk opgezocht op gundogs... doet ie niet slechtsaskia burghout schreef:birdbrook hamlet een zwarteLupos schreef: ik ben helemaal niet nieuwsgierig... welke reu??mooie scores behaald tot dusver, maar wel nog een héle jonge reu (maart 2008)... ik ben benieuwd hoe het gaat de 15e (ook voor mijzelf en Juna hahaha)
veel succes de 15e
- timo junior
- Snuffelneus

'saskia burghout schreef:dank je,jij heb het ook leuk gehad en mooie score heb ik gelezen bij je topic gefeliciteerd ermee.Pandora schreef:StorrempieieieieieieWat een fantastische hond ben je!
Gefeliciteerd, Saskia!
en ik ga je zien 12 juni want wij zijn dan ook weer van de partij![]()
ik heb me ook ingeschreven voor een wedstrijd in belgie ben nu al zenuwachtig daarvoor heb jij daar weleens aan een wedstrijd mee gedaan?
want het schijnt dat ze daar 10x strenger zijn dan in nederland.
mag je als nederlander
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
ja je mag gewoon mee doen euregio gundogs als je die site opzoek dat is ook gelijk een internet jachtwinkel daar wordt je doorgewezen naar alle workingtesten in nderland maar ook voor in belgie en als nederlander mag je gewoon mee doen.timo junior schreef:'saskia burghout schreef:dank je,jij heb het ook leuk gehad en mooie score heb ik gelezen bij je topic gefeliciteerd ermee.Pandora schreef:StorrempieieieieieieWat een fantastische hond ben je!
Gefeliciteerd, Saskia!
en ik ga je zien 12 juni want wij zijn dan ook weer van de partij![]()
ik heb me ook ingeschreven voor een wedstrijd in belgie ben nu al zenuwachtig daarvoor heb jij daar weleens aan een wedstrijd mee gedaan?
want het schijnt dat ze daar 10x strenger zijn dan in nederland.
mag je als nederlandergewoon mee doen ik belgie en waar kan je die wedstrijden(proeven)vinden
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
dat heeft ie toch mooi klaar gespeeld he, zaterdag. Gefeliciteerd met een 1e plek en 98 punten. Uitmuntend!!!saskia burghout schreef:dat maak mij niet uit hoe jong de reu is het mag dus dan is het goed (dekreu).en de lijnen waar hij uit komt is voor ons erg interesant.Lupos schreef:ik heb m gelijk opgezocht op gundogs... doet ie niet slechtsaskia burghout schreef: birdbrook hamlet een zwartemooie scores behaald tot dusver, maar wel nog een héle jonge reu (maart 2008)... ik ben benieuwd hoe het gaat de 15e (ook voor mijzelf en Juna hahaha)
veel succes de 15e

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
dank je welsaskia burghout schreef:ja inderdaad hij heeft hele mooie dingen laten zien die hond.en vader van mij pup heb ook mooie dingen laten zien vond het het en leuke dag.en jij ook nog gefeliciteerd met je punten

-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
ah die heb ik inderdaad ook nog zien lopen. Mooie reu is datsaskia burghout schreef:Felow van 't kieftendorpLupos schreef:dank je welsaskia burghout schreef:ja inderdaad hij heeft hele mooie dingen laten zien die hond.en vader van mij pup heb ook mooie dingen laten zien vond het het en leuke dag.en jij ook nog gefeliciteerd met je puntenwie is de vader van jouw pupje?