Roos?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Ik wilde even laten weten dat de roos bij Senna stukken minder is nu we 1x per dag zonnebloemolie in haar voer doen, en haar vacht glanst nog eens mooier ook! Bedankt voor jullie tips. :D
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

ben blij dat me tip heeft geholpen veel liefs monique
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Ik hoorde laatst ook dat je zalmolie door hun eten kunt doen om dit tegen te gaan en voor een goede vacht te zorgen en ook vit C zou goed helpen en ik geef mede hierom ook KVV, zit meer vet in. Nu ze ander KVV eet merk ik wel dat ze een slechtere vacht begint te krijgen, dus over een maandje (dan mag ze waarschijnlijk wel al weer bot hebben) gaan we weer terug op carnibest. Voed haar ook meer hebben we gemerkt.
Elise93

Ja de tip van zalmolie werd al eerder gegeven. :wink: Waar kun je dit precies halen, gewoon in de dierenwinkel of in de supermarkt?
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Elise93 schreef:Ja de tip van zalmolie werd al eerder gegeven. :wink: Waar kun je dit precies halen, gewoon in de dierenwinkel of in de supermarkt?

Wij hebben deze:
Afbeelding

En bij ons is dat bij de dierenwinkel (Discus) en ook bij de Intratuin te koop.
Elise93

Oké super. Bedankt!! :wink:
Lenie

Ongelezen bericht door Lenie »

Mooi topic, Diego heeft ook last van witte schilfers in zijn vacht en het jeukt redelijk. Even topic gelezen en op jullie advies naar de tuinland geweest met Diego en zalmolie aangeschaft.

Ik hoop dat het aanslaat :) . Dierenarts zei vorige week bij zijn enting dat het geen vlooien of mijten waren en dat een puppy er wel vaker last van heeft (ook door zijn 'babyvacht').
Plaats reactie