Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Wij hebben Dex ook niet zelf gekozen heeft de fokker gedaan, ik vertrouw er op dat zij de goede keus heeft gemaakt want ik vond ze allemaal mooi :D en karakter vond ik erg moeilijk te beoordelen in de puppybezoeken. Mogen jullie Guus ook met ruim 7 weken al ophalen?
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Nathalie01 schreef:Wij hebben Dex ook niet zelf gekozen heeft de fokker gedaan, ik vertrouw er op dat zij de goede keus heeft gemaakt want ik vond ze allemaal mooi :D en karakter vond ik erg moeilijk te beoordelen in de puppybezoeken. Mogen jullie Guus ook met ruim 7 weken al ophalen?
Ik wist idd ook dat jullie niet zelf gingen kiezen en het een verrassing was :) haha! Jullie weten wel al wie het wordt, ik verheug ook zo op zondag, dan horen wij het ook :verliefd1:

Wij krjigen Guus ook met dik 7 weken mee ja :) Nog 2 weekjessss!!! Ooeeeeeehhhh!!!

Jullie nog 4 dagen :verliefd1: Ik ben jaloers :oops:
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Jaaa! Nog maar 3 nachtjes slapen voor ons, en dan komt Cashew!

Wil eigenlijk onze fokster even bellen, ben toch wel heel erg verschrikkelijk mega benieuwd wie ons snoetje gaat worden!
Linnie

kirsten&cacao schreef:Jaaa! Nog maar 3 nachtjes slapen voor ons, en dan komt Cashew!

Wil eigenlijk onze fokster even bellen, ben toch wel heel erg verschrikkelijk mega benieuwd wie ons snoetje gaat worden!
Wat een geweldige naam Cashew :verliefd1:

Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent ja.. nu heeft het wachten lang genoeg geduurt ;) haha
En zodra je het weet, foto's please :twisted: ;)
richard

Ongelezen bericht door richard »

zaterdag mogen we haar ophalen
we zijn alleen ben benieuwd hoe amber er op reageerd
kirsten&cacao

Ik ben ook héél benieuwd hoe Cacao het gaat doen!
Die is op dit moment namelijk loops. Misschien dat ze wel enorm het moedertje gaat uithangen.

Nou ja, het zal allemaal wel loslopen. Ik denk ik ieder geval dat het voor Cashew fijn is dat er nog een hondje in huis is, dan is ze in ieder geval niet helemaal alleen.
Linnie

Agghhh wat een scheet op de foto, hoe gaat ze heten? :verliefd1:

Ja 2 honden is nog beter dan 1.. eens kijken of ik dat mn vriend ook wijs kan maken ;) hahaha. Ben ook benieuwd hoe jullie Amber en Cacao gaan reageren!!
momo

Ongelezen bericht door momo »

Mariska&Noa schreef:Bij welke fokker komt Ben vandaan??
Holterhook te Eibergen
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

richard schreef:zaterdag mogen we haar ophalen
we zijn alleen ben benieuwd hoe amber er op reageerd
Aaaaaaaaaaaah wat een schatje zeg :verliefd1:
Echt zo'n mooi koppie!! :)
richard

Ongelezen bericht door richard »

ze gaat tess heten en amber moet binnekort ook loops woorden maar het komt allemaal wel goed hoop ik
kirsten&cacao

richard schreef:ze gaat tess heten en amber moet binnekort ook loops woorden maar het komt allemaal wel goed hoop ik
Leuke naam zeg! Tess!

Dat bekt lekker!
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Nou, hier doe ik natuurlijk aan mee. Ik heb Leentje al voorgesteld, maar bij deze nog een prachtige foto:
kirsten&cacao

Smelt.

Ik heb SNEL een puppybeest nodig om te vertroetelen :P
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

kirsten&cacao schreef:Jaaa! Nog maar 3 nachtjes slapen voor ons, en dan komt Cashew!
Wij gaan echt gelijk op! en wat een leuke originele naam Cashew haha hoe kom je daar op als ik vragen mag?
Linnie

Leeeeentje :verliefd1: :verliefd1: wat een poepie!!! Zucht.. Dit topic zorgt er wel voor dat wachten nog moeilijker wordt ;)
Plaats reactie