Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

leuke foto's, en wat een mooie donkere kleur heeft je pupje.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Leuke foto's :verliefd1: Zien jullie nog nestgenootjes (zusjes)?? Wat leuk :D
Icegirl

Ongelezen bericht door Icegirl »

Linnie schreef:Leuke foto's :verliefd1: Zien jullie nog nestgenootjes (zusjes)?? Wat leuk :D
Ja, Onze fokker woont hier op het dorp dus gaan daar regelmatig op visite, En de zwarte is naar Aruba maar ze moest 10 weken zijn om te mogeb vliegen maar die is inmiddels vertrokken en ander gele pup was nog niet verkocht. Weet niet hoe dat nu is maar dan kunne se nog spelen en anders komen er grote bij kan Milo honden taal leren en dus leren dat niet alles van hem is wanneer hij dat wil. Maar dan op een veilige manier want die bijten niet zomaar.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuk hoor Icegirl al die foto's :D
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Awwww wat een mooi en lief pupje is Milo :verliefd1: !! Super mooie kleur :D.
Guus (welke het ook mag worden8)), Dex, Tess en Leentje zijn ook om op te vreten :verliefd1: :verliefd1: . Geniet er maar goed van want ze zijn ECHT zo uit deze "mini pupje" fase :(.
Linnie

Kirsten, nog 1 dagje!!!! :D
En nathalie en het baasje van Tess nog 2 daagjes :D het komt voor jullie nu al heel dichtbij!!!
Kunnen jullie nog slapen?? ;)
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

ik vind nu je nog van je nachtrust kan genieten moet je het ook doen :lol: Maar ik kijk er erg naar uit om hem op te halen!
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Linnie schreef:Kirsten, nog 1 dagje!!!! :D
En nathalie en het baasje van Tess nog 2 daagjes :D het komt voor jullie nu al heel dichtbij!!!
Kunnen jullie nog slapen?? ;)
Ik kan vanavond echt niet in slaap komen hoor! Dat weet ik nu al.

Maar toch voelt het heel anders dan anderhalf jaar geleden met Cacao. Toen functioneerde ik echt niet meer fatsoenlijk.
Hele nacht wakker gelegen, liggen janken van de onzekerheid of ik het allemaal wel kon, zorgen voor een hondenbaby..

Nu heb ik in mezelf en de wereld toch wel ietsje meer vertrouwen :)
Linnie

Spannend hoor, ik zou willen dat ik een weekje verder was, wil niet meer wachten!!

Kan me die onzekerheid die je vorige keer had wel voorstellen kirsten, ik ben ook zo bang dat ik iets vergeet of dat ik het helemaal niet kan. :oops:
Mariska&Noa

Ongelezen bericht door Mariska&Noa »

Hele nacht wakker gelegen, liggen janken van de onzekerheid of ik het allemaal wel kon, zorgen voor een hondenbaby..

Ik heb dat gehad op de eerste dag dat mn vriend ging werken en ik helemaal alleen was met Noa :) Hij was toen 3 dagen bij ons en volop aan het bijten en ontdekken. Bang of ik het wel goed deed begonnen opeens te tranen te rollen.

Gelukkig was dat snel voorbij en kon ik volop genieten van die kleine blonde bengel :D
kirsten&cacao

Mariska&Noa schreef:

Ik heb dat gehad op de eerste dag dat mn vriend ging werken en ik helemaal alleen was met Noa :) Hij was toen 3 dagen bij ons en volop aan het bijten en ontdekken. Bang of ik het wel goed deed begonnen opeens te tranen te rollen.

Gelukkig was dat snel voorbij en kon ik volop genieten van die kleine blonde bengel :D
Weet je wat het is? Ik was gewoon écht onzeker. We woonden net een half jaar samen, mijn ouders vonden een hond een dom idee, schoonmoeder vond het een dom idee (dom idee in de zin van: waar begin je aan / je bergooit je jeugd / handenbindertje enz)

En ik begon echt aan mezelf te twijfelen of zij niet allemaal gelijk hadden. Dat ik veels te jong was om een hondenbaby op te voeden.

Maar dat ik Cacao eenmaal naar huis meenam, ging echt de knop bij me om. Ik heb echt het gevoel dat ik in 1 dag volwassen ben geworden toen. Echt ineens VOL verantwoordelijk zijn voor een levend wezentje, en dat moet je gewoon doen. Dat kun je niet doen wanneer het jou uitkomt.

Ook de eerste keren dat wij echt weg moesten en we Cacao bij mijn ouders brachten, blede ik soms wel 5 keer per dag, om te kijken of het goed ging. Mijn moeder zei toen wel: "Tsja, het is niet onlogisch dat je ongerust bent. Dit is jouw kindje. Net zoals jij voor mij mijn kindje bent. Moeder instinct, dat heb je nou eenmaal onbewust!"

Dus als je ouders er wat van zeggen, dan kun je antwoorden dat het een hele goede manier is om volwassen te worden. ;)
momo

Ongelezen bericht door momo »

Wat een plaatje die MILO :verliefd1:
Genieten. Hoe gaan de nachten?
nog 1 nachtje wat heerlijk en dan je puppekind halen. Wij gaan verder met wachten, wachten, wachten. :confused:
Tijd doorkomen met uren achter dit forum te zitten :D
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Mijn vriend had al een hond toen wij gingen samenwonen, een hele lieve golden van 10 jaar. Daar hoefde ik weinig meer aan op te voeden, dus ik vind het nu ook heel erg spannend een pup opvoeden. En natuurlijk hoort een beetje onzekerheid daar wel bij, daarom vind ik het belangrijk om een goede hondenschool te zoeken en leuk contact te hebben met je fokker zodat je ook nog eens wat dingen kan vragen :)
kirsten&cacao

Nathalie01 schreef:Mijn vriend had al een hond toen wij gingen samenwonen, een hele lieve golden van 10 jaar. Daar hoefde ik weinig meer aan op te voeden, dus ik vind het nu ook heel erg spannend een pup opvoeden. En natuurlijk hoort een beetje onzekerheid daar wel bij, daarom vind ik het belangrijk om een goede hondenschool te zoeken en leuk contact te hebben met je fokker zodat je ook nog eens wat dingen kan vragen :)
Zoals ik in mijn PB al zei, als je voor het eerst een pupje gaat opvoeden, is die cursus belangrijker voor jou, dan voor je pupje ;)

Ik had ook al ruime ervaring met oudere honden, maar een pup.. pff nee hoor. Heb door die cursus echt een hoop opgestoken!
Linnie

Die opmerkingen over handenbinder enzo hebben wij ook gehad. Dan zeggen mensen: "Een hond moet 4 keer per dag eruit!" en reageer ik standaard: "Echt??? Dat meen je niet! Daar heb ik nog niet over nagedacht!!"
Zijn ze meteen stil :D
Plaats reactie