Aardige mensen..hoe gaan we ermee om??!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Rocco

Aardige mensen..hoe gaan we ermee om??!!

Ongelezen bericht door Rocco »

liep net met Rocco het park in..had bedacht dat als het stil zou zijn hij even los mocht het pad af..mag loslopen weer opbouwen en het is zo'n scharrelkont die het heerlijk vind tussen de bosjes door te slenteren..
toen ik bij het pad aankwam fietste er net een meisje voorbij die me vriendelijk waarschuwde voor controleurs aan het einde van het pad...gelukkig had ik m nog vast en geen boete aan mijn broek.. toen ik terugliep kwam ik een stelletje tegen met een pittbull..ze hadden m nog vast maar ik zie m vaak loslopen hier. Dus als vriendelijk medemens even gezegd dat er controleurs staan in het park, dus mochten ze m los willen laten, ff oppassen.. Krijg ik een opgetrokken wenkbrauw en een "dat maken we zelf wel uit"
Uhhhmm :confused: owkee..
Hoop stiekem dat ze een vette prent gehad hebben. :regels:
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

sjonge jonge.... Wat ondankbaar zeg... ik ben ook altijd blij als ik even gewaarschuwd wordt.. ook als ze staan te flisten en andere knipperen even.... ik zou het op prijs sellen wat je doet.... maar sommige mensen zijn ondankbaar :?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ik hoop met je mee dat ze een dikke vette boete hebben gekregen. Bah, wat een onaardig stel :mad:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Naja zeg wat ondankbaar!! :?
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

pfff dankbaarheid is wereldsloon zeg :?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Wat ondankbaar!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ik hoop dat ze betrapt zijn, leren ze misschien de volgende keer om wel te luisteren
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Een heel toepasselijke topictitel bij dit verhaal :D volgende keer lekker niets zeggen en ze door laten lopen :twisted:
Lapje

Ongelezen bericht door Lapje »

Tja, sómmige mensen????
Hopelijk zijn ze de controleurs tegen
het lijf gelopen en moesten ze flink
in de buidel tasten
Afbeelding

Groetjes Lapje :pootje:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Toch wel fijn dat je dan even gewaarschuwd wordt door dat meisje :D scheelt jouw ook weer een bekeuring!
En sommige mensen kunnen inderdaad niet tegen aardige mensen of behulpzame mensen en zoeken overal wat achter en zelf weten ze het toch altijd beter.. Maar die mensen houd je toch ook he.. Je hebt het in ieder geval even gemeld bij ze..!
Plaats reactie