Ik ga sinds ik in de binnenstad woon wel vaker een rondje wandelen en tegelijkertijd boodschapjes doen, dus met het zonnetje vanochtend

was dat ideaal. Bij de bakker geweest, verfwinkel, blokker, over de markt heen waar ze natuurlijk patatjes heeft gescoord (volgens mij kan ik asta wel als patatjes speurhond gaan verhuren

) en toen moest ze ff wachten bij de groenten/ fruit zaak en heb ik haar ff buiten vastgezet. Prompt zet er een vrouw een fiets naast asta neer.
Op zich nog niks aan de hand, tot ze er een stokbrood half uittrekt en dat voor asta's neus neerhangt.
Rara wat gebeurde er toen.....Asta heeft haar tandjes in het stokbrood gezet en bikken maar!
Vrouw boos, schreeuwen tegen Asta dat ze los moest laten

ja hoor, dat doet ze wel.....NOT en toen pas had ik het door

ik was net aan het afrekenen. Dus ik een half stokbrood gered en sorry gezegd tegen die mevrouw met wat kostte het stokbrood.
Nou toen kreeg ik natuurlijk de wind van voren... wat een rotmormel ik wel niet had blablabla.
Nou toen was ik wel een beetje

en heb ik dus heel droog gezegd, joh als je een stokbrood half uit je fietstas voor de neus van mijn hond neerhangt en die fiets vervolgens vastzet aan het paaltje waaraan zij ff zit wat verwacht je dan??
Maar ja

was ook wel weer een niet zo fraai momentje en het lijkt nu echt alsof mijn hond nooit te eten krijgt