Mede-lelystedeling
Misschien eens een date regelen tussen onze honden?

Wij hebben dinsdag ook een date in het Zuigerplasbos. Misschien komen we elkaar dan wel tegen!Labje schreef:Ja, het is zeker een heerlijke plek. Hier in de omgeving van Hoorn zijn zo weinig losloopplekken te vinden.Ze zijn er wel natuurlijk, maar het is aldoor hetzelfde rondje, weinig afwisseling. Dus ik ga dinsdag maar weer eens met een vriendin richting Zuigerplasbos om daar een paar uurtjes door te brengen.sharon66057 schreef:Dat klopt het is het zuigerplasbos een heerlijke plek waar ze lekker kunnen zwemmen, wij zijn er dan ook vaak te vindenLabje schreef:Zo, dat was genieten.En wat een heerlijke kop.
Is dat bij het Zuigerplasbos? Het doet me nl. erg denken aan de plek waar Bieke een paar weken terug jachttraining heeft gehad.
Ik vind alleen dat er vreselijk veel teken zijn. Van de week waren we aan het trainen op het grote veld in het Zuigerplasbos . Bieke is het enige blondje hondje, nou, ik was constant de teken van haar af aan het slaan, pfffft.

Hahaha dat zou natuurlijk maar zo kunnenKoor schreef:Wij hebben dinsdag ook een date in het Zuigerplasbos. Misschien komen we elkaar dan wel tegen!Labje schreef:Ja, het is zeker een heerlijke plek. Hier in de omgeving van Hoorn zijn zo weinig losloopplekken te vinden.Ze zijn er wel natuurlijk, maar het is aldoor hetzelfde rondje, weinig afwisseling. Dus ik ga dinsdag maar weer eens met een vriendin richting Zuigerplasbos om daar een paar uurtjes door te brengen.sharon66057 schreef: Dat klopt het is het zuigerplasbos een heerlijke plek waar ze lekker kunnen zwemmen, wij zijn er dan ook vaak te vinden
Ik vind alleen dat er vreselijk veel teken zijn. Van de week waren we aan het trainen op het grote veld in het Zuigerplasbos . Bieke is het enige blondje hondje, nou, ik was constant de teken van haar af aan het slaan, pfffft.

Daar zijn we altijd voor inmilo schreef:hey! Die omgeving van de foto's kwam me al zo bekend voor
Mede-lelystedeling![]()
Misschien eens een date regelen tussen onze honden?

We zullen het in de gaten houdenLabje schreef:En als jullie een geel en een bruin labje tegenkomen met daar bij ook nog 2 beaucerons, dan zijn wij dat.