Maar goed die vrouw vroeg er ook om hoor tss... Kan me voorstellen dat je dr niet direct aan denkt als je zelf geen huisdieren hebt maar goed...Eten en honden....Hmm..
AnP schreef:Als je geen huisdieren hebt sta je er inderdaad misschien niet zo bewust bij stil.
Overigens kan ik in huis rustig eten laten liggen dan pakt ze het niet.
Maar buiten is het een wandelende vuilnisbak![]()
Bij mij voor zijn ze aan het werk aan de spoortunnel en zitten er vaak bouwvakkers, en laatst in het zonnetje zaten ze buiten te eten
heeft ze mooi een bouwvakker beroofd van de bammetjes in zijn broodtrommel toen hij haar wilde aaien (had de op de grond staande broodtrommel niet gezien)
die hebben het toch een paar dagen volgehouden dat zodra ik naar buiten kwam, pas op de broodtrommels te roepen het gele monster komt eraan
(een pak koekjes en koffie en ze konden er gelukkig wel om lachen)
Asta is nu enorm fan van werkende mannen buiten
Saskia.Bernadette schreef:AnP schreef:Als je geen huisdieren hebt sta je er inderdaad misschien niet zo bewust bij stil.
Bij mij voor zijn ze aan het werk aan de spoortunnel en zitten er vaak bouwvakkers, en laatst in het zonnetje zaten ze buiten te eten
heeft ze mooi een bouwvakker beroofd van de bammetjes in zijn broodtrommel toen hij haar wilde aaien (had de op de grond staande broodtrommel niet gezien)
die hebben het toch een paar dagen volgehouden dat zodra ik naar buiten kwam, pas op de broodtrommels te roepen het gele monster komt eraan
Asta is nu enorm fan van werkende mannen buitenGewoon een echte zakkenroller die hond
alles wat eetbaar is in een oogwenk foetsie.
Ik heb er weer erg om moeten lachen.
Ja dat zit er dik in.AnP schreef:Saskia.Bernadette schreef:AnP schreef:Als je geen huisdieren hebt sta je er inderdaad misschien niet zo bewust bij stil.
Asta is nu enorm fan van werkende mannen buitenGewoon een echte zakkenroller die hond
alles wat eetbaar is in een oogwenk foetsie.
Ik heb er weer erg om moeten lachen.
Nog ff en Asta komt op de Most Wanted lijsten wordt het gele broodjesstelend monster zo achtervolgt
![]()