Terra traint!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Terra traint!

Ongelezen bericht door Terra5 »

Vandaag dus ook even met Terra apart naar het bos.. Zij geniet ook nog zo van de zoekopdrachten :verliefd1: Al kan ze het niet meer zo lang en loopt ze 's avonds wat stijver.. wat zijn we blij dat ze zo kan genieten van deze momenten! :klasse:

Terra zit op afstand :D
Afbeelding

Jaaaaa.. Apport!! :applaus:
Afbeelding

Mijn heerlijke wijfie :verliefd1:
Afbeelding

En toen liepen we langs het hek en zagen we deze beauty!! Het wild dus :D
Afbeelding

En een paar meter verder deze joekels :shock:
Afbeelding

Afbeelding

De kleintjes zien er wel erg schattig uit :verliefd1:
Afbeelding

Wat is het toch een prachtige omgeving om te wonen, zowel voor de labjes als voor ons :klasse:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Ziet er weer geweldig uit meis !!! En wat doet Terra het allemaal nog goed ! :verliefd1:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Mooie foto's het plezier straalt er nog steeds van af bij Terra 8) Wat betreft de laatste foto's heb je op ingezoomd zeker, want dicht bijkomen vooral als ze jongkies hebben is mij verteld levensgevaarlijk ze vallen zonder pardon aan als je te dicht in de buurt komt :(
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk dat Terra daarvan zo kan genieten :verliefd1:
martijnklein

Ongelezen bericht door martijnklein »

wat een mooie foto's. zeker die van het wild!!
Terra5
Speurneus
Speurneus

ElisabethErnstDave schreef:Mooie foto's het plezier straalt er nog steeds van af bij Terra 8) Wat betreft de laatste foto's heb je op ingezoomd zeker, want dicht bijkomen vooral als ze jongkies hebben is mij verteld levensgevaarlijk ze vallen zonder pardon aan als je te dicht in de buurt komt :(
Ik heb inderdaad wel wat ingezoomd. Maar ze stonden vrij dichtbij toch nog, op een meter of 15. Ik durfde het nu wel, aangezien er een hek tussen zat :D

Later was ik nog met mijn vriend gegaan, die is fotograaf en wilde uiteraard ook wel wat foto's. Dus toen gingen we wel het gebied in.. Nou dat vond ik wel spannend inderdaad ;-) Uiteraard kwamen we niet te dicht in de buurt, om niet te veel te storen.. Maar deze waren gelukkig toch nog vrij schuw. De moeder kwam wel keertje dreigend onze kant op gestapt, maar draaide zich toen toch om..

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Leuke foto's je kan zien dat terra niet zo fanatiek is als danouk als ze maar lol hebben toch. Mooie foto's van het wild, en die kleintjes schattig hoor!
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Ook Terra is een knapperd! :D En wat een prachtige foto's van de wilde dieren! Echt geweldig als je die zo tegenkomt!
Afbeelding
Terra5
Speurneus
Speurneus

AnP schreef:Leuke foto's je kan zien dat terra niet zo fanatiek is als danouk als ze maar lol hebben toch. Mooie foto's van het wild, en die kleintjes schattig hoor!
Terra is toch nog behoorlijk fanatiek hoor ;-) Het ziet er alleen inderdaad niet meer zo soepel en actief uit als bij Danouk :D Maar Terra gaat dan ook nog als een speer, voor haar doen. Om die reden kan ik het met haar ook niet meer zo lang per keer doen, dan gaat ze zichzelf echt voorbij. Dus dan maar liever wat korter per keer, maar ze geniet nog met volle teugen :verliefd1:

Afbeelding
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Ah, leuk dat ze het zo naar haar zin heeft.
En prachtig hertje. :verliefd1: Ik zie altijd alleen maar zwijnen terwijl ik zo graag herten tegenkom. :?
Terra5
Speurneus
Speurneus

Boukje schreef:Ah, leuk dat ze het zo naar haar zin heeft.
En prachtig hertje. :verliefd1: Ik zie altijd alleen maar zwijnen terwijl ik zo graag herten tegenkom. :?
De buurman hier zou je corrigeren en zeggen; nee, dit is een ree :D Ik noem het zelf alleen ook altijd hertjes ;-)

Vandaag liep ik in dat losloopgebied richting Zuid, aan de andere kant van het hek lagen dus een stuk of 6 herten!! Die zijn groooooot :shock: en mooi :verliefd1: Dit was mijn eerste groep herten die ik hier zie :-)

Afbeelding
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Terra5 schreef:
De buurman hier zou je corrigeren en zeggen; nee, dit is een ree :D Ik noem het zelf alleen ook altijd hertjes ;-)

Vandaag liep ik in dat losloopgebied richting Zuid, aan de andere kant van het hek lagen dus een stuk of 6 herten!! Die zijn groooooot :shock: en mooi :verliefd1: Dit was mijn eerste groep herten die ik hier zie :-)
Ehm.... is ie niet wat klein voor een ree? Of is het een jonkie? :confused:

Maar die je vanmiddag zag waren dus wel herten?
Want ik geloof dat het merendeel inderdaad reeën zijn zoals je buurman ook zegt. Zijn joekels met van die geweien die ik wel eens gezien heb. :)
Terra5
Speurneus
Speurneus

Boukje schreef:
Terra5 schreef:

Want ik geloof dat het merendeel inderdaad reeën zijn zoals je buurman ook zegt. Zijn joekels met van die geweien die ik wel eens gezien heb. :)
Reeën zijn volgens mij altijd toch wel wat kleiner..? :confused: Volgens mij steekt het gewei van een ree wat omhoog en is het gewei kleiner en bij een hert steekt het grote gewei wat schuin omhoog met een boogje zeg maar.
Maar hé ik ben nog een groentje in het wild hoor :lol: We gaan een keertje met de buurman mee, die is boswachter, dus wie weet dat ik daarna veeeeel meer weet en ook het verschil tussen ree en hert :D

Van vanmiddag waren duidelijk herten. Die waren echt mega-groot. Hun schouderhoogte van wel zo'n beetje net zo hoog als ik ben :shock: Was wel erg mooi om te zien, zo'n groepje bij elkaar :klasse: Deze lagen ook weer dicht langs het hek :-)

Afbeelding
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Terra5 schreef:
Boukje schreef:
Terra5 schreef: De buurman hier zou je corrigeren en zeggen; nee, dit is een ree :D Ik noem het zelf alleen ook altijd hertjes ;-)

Reeën zijn volgens mij altijd toch wel wat kleiner..? :confused: Volgens mij steekt het gewei van een ree wat omhoog en is het gewei kleiner en bij een hert steekt het grote gewei wat schuin omhoog met een boogje zeg maar.
Maar hé ik ben nog een groentje in het wild hoor :lol: We gaan een keertje met de buurman mee, die is boswachter, dus wie weet dat ik daarna veeeeel meer weet en ook het verschil tussen ree en hert :D

Van vanmiddag waren duidelijk herten. Die waren echt mega-groot. Hun schouderhoogte van wel zo'n beetje net zo hoog als ik ben :shock: Was wel erg mooi om te zien, zo'n groepje bij elkaar :klasse: Deze lagen ook weer dicht langs het hek :-)
Nou ja zeg, na even googlen kom ik erachter dat ik het al mijn hele leven verkeerd heb. Verkeerde voorlichting gehad van mijn ouders geloof ik :?
Je hebt helemaal gelijk :wink:
Weer wat geleerd. Jij weet meer van deze regio dan ik, want ik wist ook niet dat Doesburg de achterhoek is :lol: Maar dat kan ook volledige ontkenning geweest zijn :lol:
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

zeker een mooie omgeving en wat super dat Terra geniet van het apporteren.
Die zwijnen...die ken ik maar ik heb ze nog niet op de foto gekregen.
Prachtig
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Plaats reactie