Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ben ik weer: bedekken jullie de bench helemaal met een hoes of plaid ofzo??
Ik heb voor de bovenkant (en dat hangt aan alle kanten een stukje eroverheen) een plaid, maar ben benieuwd of dit voldoende is ofdat ik er beter een hol van kan maken??

:)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Linnie schreef:Ben ik weer: bedekken jullie de bench helemaal met een hoes of plaid ofzo??
Ik heb voor de bovenkant (en dat hangt aan alle kanten een stukje eroverheen) een plaid, maar ben benieuwd of dit voldoende is ofdat ik er beter een hol van kan maken??

:)
Wij hadden voor beide honden in het begin een plaid van de Ikea (1,50 :D ) over de benche hangen, dan is het een donkerder holletje en ventileert het nog wel gewoon goed!
Nu komt Daan in zijn periode "probeer het kleed helemaal in je bench te krijgen" dus ik denk dat het tijd wordt dat zijn plaid eraf gaat 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Linnie

Zo dat zijn nog eens leuke prijzen, ik heb er net eentje gekocht bij Leen Bakker van 25 eurie :? maar oke, het is een "luxe" plaid om te zien ;) haha

Hing jouw plaid helemaal tot op de grond? Of keek Daan via de zijkanten toch nog naar buiten?
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Het plais hangt hier niet tot de vloer... hoewel, aan de voorkant wel als wij weggingen omdat hij anders Kay rond zag lopen en dat vond meneer te spannend en sliep dus niet :D
Dus aan de voorkant was het plaid tot de grond en de zijkanten open

Ps, ben wel benieuwd naar jouw luxe plaid dan :lol:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Linnie

Hahahaha ja mijn plaid is van (nep) bont :) Lekker zacht voor mn katten.. daar moet ook aan gedacht worden ;) hahaha
Zal hier vast wel een fototje posten als Guus er is :)

Maar thanx voor je reactie, ik koop dan ook zo'n plaid (bij Ikea ook dit keer haha;)), dan heeft Guus een lekker holletje. Ik vond het zo lastig. Misschien vinden ze het fijn om alles te kunnen zien of juist niet.. ik word gek van al mn twijfels :?
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Toen Ziva klein was hebben wij de bench niet afgedekt met een plaid o.i.d. en ze leek nergens 'last' van te hebben :)
Linnie

Zootje schreef:Toen Ziva klein was hebben wij de bench niet afgedekt met een plaid o.i.d. en ze leek nergens 'last' van te hebben :)
Hmmm ja dat kan natuurlijk ook. Nu moet ik wel zeggen dat de bench bij ons op een plek staat waar Guus ook 'buiten' kan zien. We zijn net verhuisd en wacht nog op jaloezieen voor de ramen naast de voordeur :?
Kon Ziva ook 'bewegende interessante' dingen zien vanuit de bench?
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Wij hebben wel een plaid over de bench helemaal over de zijkanten en alleen de voorkant vrij zodat hij ons ziet zitten. Ik ben alleen een beetje dom geweest om zo'n plaid te kopen (ook bij leen bakker :wink: ) met van die franjes aan de onderkant als hij baldadig is bijt hij erin en probeert het in zijn bench te trekken. Maar goed op dit moment bijt hij in alles dus het is even doorzetten :lol:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Linnie schreef:
Zootje schreef:Toen Ziva klein was hebben wij de bench niet afgedekt met een plaid o.i.d. en ze leek nergens 'last' van te hebben :)
Hmmm ja dat kan natuurlijk ook. Nu moet ik wel zeggen dat de bench bij ons op een plek staat waar Guus ook 'buiten' kan zien. We zijn net verhuisd en wacht nog op jaloezieen voor de ramen naast de voordeur :?
Kon Ziva ook 'bewegende interessante' dingen zien vanuit de bench?
Ze kon alleen ons zien niets buiten of zo dat scheelt natuurlijk... Nu doen we wel de luxaflex dicht als we gaan omdat er veel mensen voorbij komen (ook net verhuisd) en zij anders steeds beweging ziet :)
Linnie

Ja precies, ik ben daarom bang dat Guus veel afgeleid wordt door voorbij komende mensen. We wonen aan een pleintje met veeeeel spelende kinderen, die nu al roepen dat ze niet kunnen wachten totdat Guus er is :D Dus ik gok dat die de hele dag staan aapies te kijken voor het raam ;)
Linnie

Nathalie01 schreef:Wij hebben wel een plaid over de bench helemaal over de zijkanten en alleen de voorkant vrij zodat hij ons ziet zitten. Ik ben alleen een beetje dom geweest om zo'n plaid te kopen (ook bij leen bakker :wink: ) met van die franjes aan de onderkant als hij baldadig is bijt hij erin en probeert het in zijn bench te trekken. Maar goed op dit moment bijt hij in alles dus het is even doorzetten :lol:
Hahaha dan ga ik erop letten dat er geen franjes aan moeten hangen ;) Waar je allemaal aan moet denken he?! Ik ben zo bang dat ik iets vergeet ;)
Hoe gaat het met Dexie :) ???
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Met Dex gaat alles goed. Hij luistert best al goed, zo komt hij meestal meteen aanrennen als we hem roepen en kan hij al op commando zitten. Het uitlaten met de riem was even wat lastiger hij ging vaak zitten en wilde dan niet niet graag lopen, met een hoop koekjes voor zijn neus gaat dat nu al beter. Het moeilijkste vind ik nog het bijten in alles hij kan echt hard bijten dan roep ik heel hard AUW maar hij is niet echt onder de indruk. Vanmorgen heeft hij me echt pijn gedaan en toen heb ik hem direct even 5 minuten in de tuin gezet alleen en daar was hij echt wel van geschrokken. Maar ik mag zeker niet klagen zeker wat betreft de bench want dat is echt geen probleem voor onze Dex dat is wel ideaal :verliefd1: vannacht heeft hij van 23.00 uur tot 7.00 uur geslapen.

Welke dag gaan jullie Guus halen?
Linnie

ZO jij had gewoon een nachtrust van 8 uur!! Super zeg :klasse: !!!
Ja dat bijten verheug ik me ook niet op. Afgelopen zondag met het bezoek aan Guus beet hij helemaal niet en andere nestgenootjes wel. Zou lekker zijn als guus dat zichzelf niet aanleert haha ;)
We gaan hem zondag halen :verliefd1: kan echt niet wachten. Heb vandaag weer een knuffel gekocht, heb een enorme nestdrang ;) hahaha

Hoe zou het met Leentje, Tess en Cashew gaan :) ??
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Linnie schreef:
Hoe zou het met Leentje, Tess en Cashew gaan :) ??
Met Leentje alles goed, maakt nachten van 11 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends. Als je het commando 'zit' geeft, zakt haar kontje acuut naar beneden :applaus: dus zijn we nu bezig met 'af'.
Verder is ze heel erg rustig. Sjakie was een enorme enthousiaste hond, maar volgens mij is Leentje de rust zelve. Maar of dat zo blijft???
Morgen gaan we naar de DA voor haar tweede enting.
Verder is het zo genieten, zo'n pup. Ook het bijten valt erg mee. Als ze bijt geven we haar snel een alternatief (knuffel of kauwbot) of ik roep heel hard en hoog : au! en dan stopt ze ook.
Ze ligt trouwens zo veel mogelijk bij me in de buurt, maar houdt duidelijk van haar eigen ruimte.
Ze kan ook al rustig meer dan een uur alleen zijn, gaat dan heerlijk slapen in de bench.
Jullie horen het wel: de allerleukste, allerliefste, allerslimste pup is toevallig bij ons in huis beland :wink:

Annemarie
richard

Ongelezen bericht door richard »

Tess doet het ook goed gaat netjes voor de deur zitten als ze naar buiten moet
ze komt overal waar je zit bij je liggen of zitten
s'nachts gaat het ook goed laatse ronde is 22:30 en om 5:45 gaat de wekker om naar mijn werk te gaan en het gaat allemaal goed
Plaats reactie