Kay en Daan hebben 2 katten in de aanbieding !!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Kay en Daan hebben 2 katten in de aanbieding !!

Ongelezen bericht door Kay »

Ja, Kay en Daan hier... wij zijn op zoek naar mensen die van katten houden, want wij hebben er 2 in de aanbieding :roll:

Liggen we rustig in de woonkamer, zien we ineens die rode weer op de trap zitten en hij zat te eten, wij jaloers natuurlijk maar ja, de tussendeur was dicht dus we konden niets
Gaan we daarna wandelen met het vrouwtje, horen we haar zeggen "oops, pepper heeft al jullie beloningssnoepjes opgegeten"

Nu vragen we jullie.... dat is toch niet normaal meer ?
Vrouwtje droogt voor ons altijd heerlijke long, spiervlees en vis en nu heeft dat rotbeest ons zakje snoep opgegeten :evil:

Dus wie o wie heeft er interesse in een van deze 2 mormels ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
toos

Ongelezen bericht door toos »

Ben bang dat het hier ook gebeurd daan en kay dus nee sorry...hou liever alles voor onszelf :twisted:
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Nou daan en kay, mij niet gezien ik wil mijn snoepjes voor mezelf houden :twisted:

Poot van donna :blondpootje:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Arme Kay en Daan :( 8) Nu weten jullie wat julie met het eten van Pepper moeten doen :twisted:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Charella schreef:Arme Kay en Daan :( 8) Nu weten jullie wat julie met het eten van Pepper moeten doen :twisted:
Haha, die vlieger gaat niet op want dat staat boven en daar mogen de honden niet komen :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Dierenmishandeling!! Wat was het nummer ook alweer van de hondentelefoon? 8)
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Bram wil wel een poesje hebben hoor! Kan ie de muizen voor hem wegjagen.. Want daar is ons brammetje veel te bang voor :D

Alleen z'n koekjes, die krijgen ze echt niet. Want dan moeten ze wel van hele goede huize komen. Want als het dekseltje alleen al van het trommeltje afgaat, is Brammetje al in de buurt :D

Dus ik denk niet dat die rooie bij jullie weg wil. Want die heeft het bij jullie veel te makkelijk :lol: :lol:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Nou Kay en Daan, het spijt me, maar ik heb hier al 2 van die dingen rondlopen. Ze zijn best lief hoor, maar ik ben nu al hartstikke druk om alles in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat zij niet meer aandacht krijgen dan ik..........
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

Jammer Kay en Daan maar ik heb hier ook al zo'n klein rotmormeltje rondlopen die mijn eten en snoepjes ook al voor mijn neus weg probeert te kapen :evil: . Daar ben ik al veel te druk mee. Dus nog 2 van die mormels erbij en je kan mij opvegen :help: .
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

hoi Kay en Daan hier 3 meiden uit het noorden
yoh wij hebben ook een rooie je weet wel kater hier lopen maar die is heel lief die likt altijd onze oren schoon en die wil vast niet delen met jullie en eten pikken dat deed hij s'nachts stiekum nu is hij verbannen s'nachts naar de bijkeuken kan hij niet meer op het aanrecht komen 8) :D dus sorry ff door zoeken :lol:
lebbers van ons
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Sorry Daan en Kay het mag niet van mijn baasjes ze zijn veels te bang dat ik die mormels weg jaag :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

neehee :eeeks: er loopt hier al een vreselijk zwart loeder rond die me het licht in de ogen niet gunt en heel gemeen naar me doet :ellendig:
dus hou ze lekker zelf maar,enne jullie hebben elkaar nog ik moet het helemaal zelf zien te rooien met die engert :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Lapje

Ongelezen bericht door Lapje »

OOOOO, wat kan het leven van een
lab toch zwaar zijn. Ik leef ontzéttend
met jullie mee maar......................
die twee mogen jullie van me houden.
(sorry, ik hou m'n koekjes liever voor
mezelf :lekkerpuh: .)

sterkte ermee.....
:pootje: Beau
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Nou Kay en Daan, breng maar hier, wij weten er wel raad mee hoor.
We hebben hier een rooie je-weet-wel-kater maar die lafaard gaat altijd zo
hoog zitten dat we er niet bij kunnen, maar owee alsie naar beneden komt,
dan krijgt ie een warm welkom :twisted: Dus die twee van jullie zullen wij
eens heel subtiel aan hun verstand brengen DAT ZE VAN JULLIE LEKKERS MOETEN AFBLIJVEN!!!!!:evil:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Plaats reactie