Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hahahaha moet je dr zien zitten :verliefd1: Vindt ze het leuk in de doggyride??
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Met Dex gaat het op het moment iets minder. Hij heeft erg last van diarree vanmorgen zat heel zijn bench onder en buiten spoot het er echt uit. Even langs de dierenarts gegaan vanmiddag en die heeft hem een prikje gegeven om zijn darmen wat te kalmeren en een tabletje die ik morgen moet geven echt zielig joh :( Hij is verder nog wel actief hoor maar het is toch rot.

Linnie nog 2 nachtjes het gaat nu opschieten, slaap morgen nog maar lekker uit :D
momo

Ongelezen bericht door momo »

hai allemaal.
arme dex, hoe kan dat nou???? of is het normaal?
Met de rest van de puppies goed?
Linnie nog 1 dagje en nachtje en dan eindelijk je pupje GUUS :verliefd1:
Wij gaan morgen weer kijken en dan weten we wie BEN is.
Groetjes Monique (momo)
richard

Ongelezen bericht door richard »

met tess gaat het goed ze doet het prima ze slaapt lekker door en als we weg zijn gaat ze spelen en dan slapen in de bench
we zijn momenteel bezig om haar over te zetten op farmfood brokken want amber hebt ze ook met kvv dus eerst een paar dagen vlees voor tess en dan kan ze ook op farmfood brokken met kvv
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ohhh wat een dotje.. die Dex!
Wij zijn van de week ook even met de hondjes bij het water geweest. Cashew liep heel zelfverzekerd richting het water! Heel knap van haar! Even langs/door het water lopen.. en snel weer naar het vrouwtje komen voor een knuffel!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat een lekker ding is Dex :verliefd1:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Linnie

Guus is thhuuuiiiiiisss :applaus:

In de auto even piepen, maar daarna toch maar slapen :verliefd1: .. thuis gekomen zette hij 2 stappen en viel als een blok in slaap. Heb hem in zn bench gelegd en hij werd even wakker, maar sliep daarna 1,5 uur in zn bench.

Hij heeft nu 1 keer binnen geplast en 1 keer buiten. De buurtkindjes wilden allemaal kijken, Guus vond dat erg leuk. Totdat er een kindje ging gillen :? .. toen wilde Guus wegrennen (ging niet, aan de lijn).. Daarna nog maar even door een lief kindje laten aaien. Pff ik word daar zo onzeker van.

Hier een fototje van snurkende Guus :)

Afbeelding
Linnie

Nathalie01 schreef:Met Dex gaat het op het moment iets minder. Hij heeft erg last van diarree vanmorgen zat heel zijn bench onder en buiten spoot het er echt uit. Even langs de dierenarts gegaan vanmiddag en die heeft hem een prikje gegeven om zijn darmen wat te kalmeren en een tabletje die ik morgen moet geven echt zielig joh :( Hij is verder nog wel actief hoor maar het is toch rot.

Linnie nog 2 nachtjes het gaat nu opschieten, slaap morgen nog maar lekker uit :D
Joh wat naar!!! Gelukkig gaat het weer beter, maar je schrikt denk ik toch!
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ahh Guus slaapt ook al zo lekker in zijn bench :verliefd1:
En wat betreft dat gillende kindje zolang jij maar niet anders reageert als normaal kunnen de pups heel wat hebben hoor :D Ik maakte die fout van de week toen een herdershond zich had losgerukt op een veldje verderop en boven op mijn Dex sprong :evil: ik pakte hem meteen op maar dat had ik natuurlijk niet moeten doen maar ik schrok zo erg :shock:
Linnie

Ja kan me voorstellen.. das natuurlijk wel even schrikken zo'n grote herder die eraan komt!! Met dat kindje trok Guus me mn buren hun huis in en dat vond mn buurvrouw minder.. dus toen moest ik 'm ook optillen.. pfff.. maar net gingen we weer ff naar buiten en ging een puppy Westy naar Guus blaffen, toen heb ik niet gereageerd, ben gewoon blijven staan. Guus ging heel schattig achter me staan :verliefd1:
momo

Ongelezen bericht door momo »

Heeey Linnie. GEFELICITEERD met je puppekind. :verliefd1: Liefff.
Gaat achteraf wel weer snel. Toch???? Ben benieuwd naar je nacht.
En DEX, wat heerlijk dat je bent opgeknapt. En ook al zo mooi. Maar ja labjes ZIJN mooi.
Vanmiddag BEN gezien. :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: Morgen proberen foto te plaatsen. Een klus opzich. En we gaan weer verder met wachten :? en genieten van jullie labjes.
Groetjes Monique
Linnie

momo schreef:Heeey Linnie. GEFELICITEERD met je puppekind. :verliefd1: Liefff.
Gaat achteraf wel weer snel. Toch???? Ben benieuwd naar je nacht.
En DEX, wat heerlijk dat je bent opgeknapt. En ook al zo mooi. Maar ja labjes ZIJN mooi.
Vanmiddag BEN gezien. :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: Morgen proberen foto te plaatsen. Een klus opzich. En we gaan weer verder met wachten :? en genieten van jullie labjes.
Groetjes Monique
Weet helemaal hoe je je voelt Monique :D.. dat wachten is niet echt leuk.. MAAR (en ik spreek uit ervaring ;)) alstie dan eindelijk in je huisje rondhobbelt is het al het wachten waard geweest :verliefd1:

Guus sleept zn speeltjes allemaal zn bench in :verliefd1: ziet er echt lief uit, plaats er morgen een foto van!

Nu de nacht in :)
Linnie

Afbeelding
Al mijn speeltjes horen in mijn bench :verliefd1:

Afbeelding
Ff op de laptop :)

De nacht is echt heel goed gegaan :D.. we hebben hem om half 12 nog een keertje laten p&p en toen heb ik gewacht tot hij thuis in slaap dommelde. Hij heeft van 12 tot 6 geslapen en het was dat ik bij hem kwam kijken, anders had meneer nog lekker doorgesnurkt :verliefd1:
Toen buiten weer alles gedaan en nog geen 3 kwartier later doet ie het als verrassing ook nog allemaal binnen :shock: whoepsie.. morgen dus rond die tijd nog een korte stop op het grasveld ;)

Ben benieuwd naar de foto's van Ben :D

En hoe is het met Tess, Cashew, Dex en Leentje???
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Leuke foto's :D en wat goed dat Guus de hele nacht heeft geslapen.
Ik kan merken dat Dex zich steeds meer thuis gaat voelen hier, hij krijgt steeds meer streken :lol: Zo rende hij gisteren ineens de badkamer in en kwam terug met zo'n wissertje in zijn bekkie daar rent hij vervolgens een ere-rondje mee voordat ik het af kan pakken. Af en toe wordt hij helemaal wild en crosst hij door de tuin. Hij begint nu ook erg tegen je op te springen om te bijten :? dat proberen we wel af te leren maar meneertje Dex is niet zo snel onder de indruk :D
Plaats reactie