Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Maggie is een grote meid geworden
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Zo hee Maggie is idd flink groot aan het worden. :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Jeetje wat is Maggie gegroeid zeg! Ze kijkt enorm ondeugend trouwens :D
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Ondeugend is ze ook hihi :D
Maar ooh zo lief :verliefd1:
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Wat een superleuke foto's van Maggie! Echt een mooi meisje :verliefd1:.
Ze lijkt qua kop super veel op onze Guus :D.
Jose

Is dat zo?? FOTOO!! :D
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Uhhhh Jose, geef jij pokon ofzo ? Tjee wat is die de lucht ingegaan zeg :D

Wat een heerlijk ondeugend koppie....
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jose

Sstttt :lol:

Nee, ze lijkt groter dan ze is hoor :)
Met een kleine 13 kg houdt het snel op ;)
Laura

Aaarrgghhh... soms haalt dat Zwarte Monster echt het bloed onder je nagels vandaan :evil:...

Pap en mam zijn vandaag dagje naar België dus wij mogen op Guus passen. Het begon al toen ik onze cavia en het logeer-konijn op het gras wilde zetten. Meneer gaat allemaal dwars lopen doen, springen als ik met de cavia loop enz.. Naja, goed, dat kan, dat hoort erbij dus maar gewoon door gaan en niet laten merken dat je het niet leuk vind.
Daarna maar naar binnen om te gaan ontbijten, deur van de serre en de woonkamer allebei maar open omdat het dan lekker door waait. Guus is buiten, maar dat zal vast wel goed gaan, toch? FOUT. Na een paar minuten ga ik voor de zekerheid toch maar even kijken wat ie aan het doen is want hij houdt nogal van graven in de tuin 8). In de grond vind ik het nier erg, maar hij heeft ook ontdekt dat je op het gras OOK goed kunt graven. Wat zie ik als ik ga kijken? Guus die een gat naar Nieuw Zeeland aan het graven is :evil: :evil:!! We hebben al ZOVAAK gezegd dat ie dat niet mag; lief gezegd, normaal gezegd, boos gezegd en heel kwaad gezegd, helpt allemaal niks. Zelf was ie er nog al trots op, komt met een rotvaart op me af rennen en springt tegen mijn -uiteraard- net gewassen witte spijkerbroek aan met zn zwarte poten (deze keer van de aarde dier er aan zat ;)). Toen wilde ik 'm in zn nek pakken om 'm tegen te houden en zeggen dat ie niet mag graven. Maja, dan voelt ie m al aan komen en dan gaat ie 7 "ere-rondjes" door de tuin rennen :lol:. Oortjes naar achteren en gaan haha! Ik moet daar altijd wel om lachen eigenlijk, probeer daarna alsnog maar boos te worden :roll:.
Maar goed, omdat ik m dus niet meteen kon toespreken heb ik het daarna ook maar niet meer gedaan... Was 'm wel even HEEL erg zat.. Deur van de serre is nu dan ook dicht 8).

Even later kwam ie met zn piephondje aan lopen en dan issie toch wel weer een heel lief Guusje :verliefd1: :verliefd1:.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Zo ook maar weer eens een update van Busa die het nog steeds harstikke goed doet flink aan het wisselen maar heeft er weinig last van er komen steeds meer kiezen door alleen zijn hoektandjes moeten er nog uit het is nog steeds een hele makkelijke pup en ik kan echt genieten hoe hij met z´n broer omgaat waar Dempsey is daar is Busa ook :verliefd1: hij is de enigste die nog al eens wat te verduren heeft en hij pikt het ook allemaal .Vandaag op de weegschaal gezet het zal wel de laatste keer zijn dat het nog lukt hij word echt te groot.

Het gaat nog net en wat blijft hij toch netjes zitten :D 17,1 kilo weegt hij nu !
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

wat een mooi zwart kereltje :verliefd1:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Mooie mannetjes hoor! Busa wat kan jij mooi zitten zeg :D Al 17.1 kg? Zozo.. !
Laura

Guus is gewogen en die weegt nu ook 17,5kg! Nog even en k kan 'm niet meer tillen :shock: :lol:.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Hoe gaat het met de maart puppies ?????

Ben erg benieuwd hoe de puppen er nu uitzien van jullie :D
Hier gaat alles nog steeds goed, Daan is al over de 20 kilo en we zien hem nog met de dag groeien!
Heb de kopie van de stamboom maar even per mail opgevraagd, dan kunnen we Daan ook eens inschrijven voor een showtje :wink:

Hoop dat iedereen snel weer een keer een update doet (met foto's!)

Edit, Daan net gewogen.... 21 kilo schoon aan de haak :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jose

Het gaat helemaal goed met het pupje hier!

Maggie leert steeds meer en begint ook steeds beter te luisteren. Dat is echt leuk en fijn om te zien! Haar basiscursus zit er straks weer op en dan gaan wij kijken wat we dan gaan doen voor cursus met haar. Ik hoop dat mijn ouders zo slim zijn om in te zien dat we beter naar een andere hondenschool te gaan. Degene die de cursus geeft heeft naar mijn idee een ietwat verkeerde insteek. (niet meelopen? dan maar sleuren :S Durft je hondje niet over de wip, trek haar er maar overheen :S) Meneer heeft het ook niet zo op onze allerliefste hond..

Dus mijn duimen draaien volle toeren.

Een probleempje met Maggie is dat ze andere honden veel te interessant vindt. Daarnaast is ze ook helemaal gek als ze katten of eenden ziet. Hoe krijg je dat er in vredesnaam uit? Ze gaat plat liggen en je kunt niks meer met 'r... Wanneer er geen honden of andere afleidingen in de buurt zijn (eenden en poezen) loopt ze perfect naast je en heeft ze veel aandacht voor je...

Maggie is nu tussen de 15,0 en 15,5 kg. Het is ontzettend moeilijk (en wordt ook steeds moeilijker) om haar op de weegschaal te zetten en te houden.. Als ik dat gewicht vergelijk met jullie pupjes mag ik constateren dat wij een kleintje hebben. :D

Foto's komen binnenkort! ;)
Plaats reactie