Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

renate schreef:vanmorgen kregen ze bij ons pangafilet met aardappels en wortels maar Basco heet besloten kieskeurig te worden en hij vond de filet maar niks dus heb ik hem maar de kipfilet gegeven die eigenlijk voor ons bedoeld waren voor vanavond :?
Mag ik vragen waarom je aardappelen en wortelen voert? Dit is zetmeel/koolhydraten waar ze niks mee kunnen en die alleen maar aanzetten.
Diesel-2008 schreef:Een tijdje geleden hebben we Diesel een kilo vuile pens gegeven.
Was de bedoeling om het te verdelen maar de stank!!!

Hoe doen jullie dat toch? Ik ging zowat over me nek! :kots:
Net wat Miranda zegt, alles voor de honden :D
Ik bestel altijd vlees voor een maand of 3 en als dat binnen is sta ik een hele dag porties te maken en deze in te pakken, eerst stinkt de pens, na 10 min ruik je het niet meer :lol:

En ze hadden hier vandaag kalkoenvlees.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

De dermatoloog zei dat we het vlees met groente en aardappels moesten aanvullen dus vandaar dat ze dat erdoor heen krijgen
ik wist niet dat dat niet goed was om erbij te geven. Dan word het vanavond alleen maar vis en voor basco weer kip :)
bedankt voor de info :)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Kippennekken en lamsvlees.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

renate schreef:De dermatoloog zei dat we het vlees met groente en aardappels moesten aanvullen dus vandaar dat ze dat erdoor heen krijgen
ik wist niet dat dat niet goed was om erbij te geven. Dan word het vanavond alleen maar vis en voor basco weer kip :)
bedankt voor de info :)
:shock:
Ik weet niet met welke klachten je bij de dermatoloog loopt voor Basco, maar 99 van de 100 keer als een hond last van jeuk/ zijn huid heeft dan komt dat door granen, dus aardappelen en wortelen lijken me dan niet handig :confused: Maarja ik weet niet of de dermatoloog het met een reden voorgeschreven heeft of gewoon uit onwetendheid.....
Aardappelen zou ik, als het geen speciale reden heeft sowieso achterwegen laten, wortelen zou kunnen, groente überhaupt wel, maar dan rauw (op spercibonen na, die moet je koken) en fijngemalen.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

hij komt daar inderdaad voor allergie. Hij heeft een allergie voor mijten en misschien ook voor granen dus vandaar dat hij geen granen mag.
Wel raar dat ze zegt dat hij aardappels mag terwijl daar dus ook granen in zitten ( dat wist ik niet eens :oops: ).

Vanmorgen hebben we ze hart gegeven met spercibonen. Hij krijgt nu nog smuldier die niet compleet is maar misschien is deze week het andere vlees er dan hoeft er niks meer aan toegevoegd te worden.

Heel erg bedankt voor de informatie, dan doen we er gewoon 2x per week fijn gemalen bonen bij en voor de rest alleen het vlees zonder extra's.
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

renate schreef:hij komt daar inderdaad voor allergie. Hij heeft een allergie voor mijten en misschien ook voor granen dus vandaar dat hij geen granen mag.
Wel raar dat ze zegt dat hij aardappels mag terwijl daar dus ook granen in zitten ( dat wist ik niet eens :oops: ).

Vanmorgen hebben we ze hart gegeven met spercibonen. Hij krijgt nu nog smuldier die niet compleet is maar misschien is deze week het andere vlees er dan hoeft er niks meer aan toegevoegd te worden.

Heel erg bedankt voor de informatie, dan doen we er gewoon 2x per week fijn gemalen bonen bij en voor de rest alleen het vlees zonder extra's.
Begin ik nu gek te worden? Sinds wanneer bevat een aardappel granen?
Aardappelen zijn toch glutenvrij?

Inderdaad, een hond heeft niet zoveel aan aardappel of aan wortelen. Maar wij geven Cacao ook wel eens een waspeentje.. lekker om op te kluiven!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

kirsten&cacao schreef:
renate schreef:hij komt daar inderdaad voor allergie. Hij heeft een allergie voor mijten en misschien ook voor granen dus vandaar dat hij geen granen mag.

Begin ik nu gek te worden? Sinds wanneer bevat een aardappel granen?
Aardappelen zijn toch glutenvrij?

Inderdaad, een hond heeft niet zoveel aan aardappel of aan wortelen. Maar wij geven Cacao ook wel eens een waspeentje.. lekker om op te kluiven!
Misschien even een andere topic openen :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Eendennek + orgaan pakketje :)
Afbeelding

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017

kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

En om netjes in het topic te blijven..

Cacao krijgt:
Kip KVV..

Cashew krijgt:
Vlees KVV met brokkies
rimanime
Speurneus
Speurneus

kirsten&cacao schreef:En om netjes in het topic te blijven..

Cacao krijgt:
Kip KVV..

Cashew krijgt:
Vlees KVV met brokkies
:mrgreen:
Afbeelding

yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Yaartje heeft vandaag 500 gram ongezouten haring op, 3 eitjes en een Farmfoodkluiffie als toetje. :)
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

kippennekken en orgaanpakket, rauw eendenei
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Diesel-2008

Ongelezen bericht door Diesel-2008 »

Elke dag krijgt Diesel, Energique. En vandaag heb ik er voor het eerst een rauw eitje doorheen geprakt.
Hij vond het heel lekker, maar keek wel even naar me toen hij die harde schil van het ei aan het kauwen was :D
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Pens.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Pens :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Plaats reactie