De instructies opgevolgd ook qua maat. De vorige is wat kleiner uitgevallen.
Als ik het vergelijk met Cacao, die ongeveer meer binnen dan buiten deed, is Cashew een verademing!Linnie schreef:Ohhhhh wat is het toch leuk, een pup in huis![]()
Hij ligt nu ook weer zo lief te slapen in zn bench. Net buiten alles gedaan.. zn staart vliegt er zowat af als ik dan sta te juichen alsof hij net het beslissende doelpunt heeft gescoord![]()
Hoe doen de andere pups het? Gebeuren er nog veel ongelukjes in huis?
Hou je er rekening mee dat je labje dat dan ook nog doet als hij/zij 40 kilo is (en hij je dan mee kan sleuren om even te snuffelen aan de andere hond?)Nathalie01 schreef:Ik probeer Dex vaak af te leiden met een koekje want hij mag niet naar alle honden toe die we tegenkomen maar af en toe een beetje snuffelen allebei aan de lijn kan geen kwaad hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn pup ook niet bij iedere hond die je tegenkomt zal oppakken maar iedereen zijn eigen methode toch
Was ik maar zo interessant als jij ...Kay schreef:Sjucht wat een heerlijke foto's![]()
Hou je er rekening mee dat je labje dat dan ook nog doet als hij/zij 40 kilo is (en hij je dan mee kan sleuren om even te snuffelen aan de andere hond?)Nathalie01 schreef:Ik probeer Dex vaak af te leiden met een koekje want hij mag niet naar alle honden toe die we tegenkomen maar af en toe een beetje snuffelen allebei aan de lijn kan geen kwaad hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn pup ook niet bij iedere hond die je tegenkomt zal oppakken maar iedereen zijn eigen methode toch
Als Daan (en Kay) aan de lijn lopen is de aandacht voor mij, dus helaas niet snuffelen aan andere honden
Nou uhhh dat is het streven he... blaadjes/eenden ed zijn erg moeilijk te overtreffen LOLkirsten&cacao schreef:Was ik maar zo interessant als jij ...Kay schreef:Sjucht wat een heerlijke foto's![]()
Als Daan (en Kay) aan de lijn lopen is de aandacht voor mij, dus helaas niet snuffelen aan andere honden![]()