alle honden verplicht muilkorven?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Anjess

alle honden verplicht muilkorven?

Ongelezen bericht door Anjess »

Bij ons vlak in de buurt is gisteren een man aangevallen door een hond.Hij was rustig bij vrienden in de tuin aan het werk toen de hond van de buren opeens over het hek dook en de man aanviel.De man is zwaargewond met beten in kin,hals en gezicht naar het ziekenhuis afgevoerd waar hij nog ligt.Dit verhaal stond in de krant maar ook op de site van Omroep Zeeland.Tevens kon je daar ook stemmen op de stelling: "Alle honden die buiten lopen moeten gemuilkorfd worden". Ik ben het daar totaal niet mee eens en erg kort door de bocht.Omdat er enkele honden zijn die dit helaas doen wordt er maar weer eens over 1 kam geschoren.Het verbaasde me wel dat 26% van de stemmers dit idd willen!Nou,ik zie me nog niet lopen hoor met mijn supergevaarlijke Labrador :shock: :D !!
Dus.....wat vinden jullie van die stelling?Ben benieuwd!!!!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Nou nee, doe maar niet. Da's geen leven voor mijn Keootje, zonder zijn grassprietjes. Maar wel vreselijk wat er gebeurd is met die man :(
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ik heb het inderdaad gelezen, op http://www.fok.nl" onclick="window.open(this.href);return false; stond ook een nieuwsartikel erover.

Gut, het zal je gebeuren, ben je net lekker onkruid aan het wieden, hangt er een hond in je nek. Naar hoor, hoop dat die man er weer helemaal bovenop komt!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ik vind her erg wat er met die meneer gebeurd is,maar om daarom alle honden te muilkorven ben ik het niet mee eens.
Hier worden inderdaad alle honden over een kam geschoren.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Het is inderdaad heel lastig dat zoiets gebeurd maar ik zou ook niet alle honden over 1 kam scheren!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

vreselijk wat die man is overkomen en ik hoop dat hij er snel weer boven op komt,maar om nu alle honden over een kam te scheren is te kort door de bocht.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

Wat afschuwelijk zeg wat die man is overkomen! Hopelijk komt hij er helemaal bovenop! :(
Maar alle honden muilkorven is natuurlijk onzin! Ik moet er niet aan denken om mijn meisje zo'n ding altijd om te moeten doen als we naar buiten gaan! :roll:
Liefs, Lindsay & Tessa
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Wat een vreselijke stelling. Ik zie inderdaad een onschuldig labje nog niet met een muilkorf lopen, laat staan die hele kleine hondjes :lol:
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Jeetje wat erg voor die man, maar om dan voor alle honden maatregelen te treffen gaat wel erg ver.
We halen bv. toch ook niet uit voorzorg alle auto's van de weg omdat er mensen zijn die agressief in het verkeer zijn??
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Ik vind het ook heel erg wat er met die man gebeurd is, maar om idd alle honden over 1 kam te scheren???? Lijkt mij geen goed idee. ZIe Kira al met een muilkorf. :D Beest doet geen stap meer vooruit.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
wobbetje

alle honden verplicht muilkorven

Ongelezen bericht door wobbetje »

Met sommige honden lijkt mij toch serieus iets mis te zijn hoor.
Mijn zus heeft bvb een Golden Retriever die mij zo maar aanvalt. Ik durf daar gewoon écht niet meer te komen. Die valt mij gewoon zomaar aan zonder enige reden en dit héél agressief. Ik dacht vroeger dat dat niet kon, maar blijkbaar wel dus. Feit is dat iedereen die leuke lieve golden wel wil aaien en dat voor Wobbe sommige mensen de straat oversteken omdat hij donker is (choco). Vreemd hoor. Irritant zelfs.
In elk geval heel erg voor die man. Hondenbeten zijn verschrikkelijk pijnlijk.

Groetjes.
Plaats reactie