Na lang zoeken hebben we een fokker gevonden die pups heeft die van het nest mogen op het moment dat wij vakantie hebben en waarbij ook de fokker, de ouderdieren e.d. ons aanstonden.
Vandaag kregen we het bericht dat we een keuze konden maken uit het nestje!! Het wordt een zwart labrador teefje en ze gaat bössel heten (dit is twents voor een ontdeugend jongentje, wel beetje rare keuze voor een teefje, maar ik had al heel lang deze naam in mijn hoofd voor als ik een hond zou krijgen) Als alles meezit, dan kunnen we haar 27 juli ophalen, nog maar 6 weekjes wachten!!! Nu op pad voor spulletjes, leuk leuk leuk!!!!!!!!!!
robertenmelissa schreef:wie zijn de gelukkige paps en mams?
ik hoop dat ik de goede site heb
maar hier kan je het volgens mij lezen http://www.hooydamhoeve.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
robertenmelissa schreef:hi hi nog meer volk in de nachtelijke uurtjes
ach ik ben op mannenjacht he voor ayay en als alles goed gaat ook voor poezz dus men is zo druk bezig he, en wil alles weten enzo, dus je surft er lustig op los zeg maar kost wat tijd al die info
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)