Heerlijk toch
Was alles maar zo simpel
-
rimanime
- Speurneus

Was alles maar zo simpel
Vanmiddag word ik aangesproken door 3 kleine kinderen........Mevrouw, zijn die honden waaks ? Ik ......Nou ja overdag wel maar 's-nachts slapen ze liever. Ohwww....Nou ik heb een hond (een van de meisjes) die is wel heel erg waaks hoor. Als er een inbreker komt dan bijt hij. Ik: En nu maar hopen dat hij weet de inbreker herkend en niet de visite bijt. Nee....Wij hebben hem geleerd dat een inbreker zo'n streepjespak aan heeft (daarbij druk streepjes maken over haar lichaam)
Heerlijk toch
Heerlijk toch

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
robertenmelissa
Onze vorige lab wist dat...
Streepjes pakjes zijn boeven
Ja mensen hondjes zien geen rood, dus jullie voelen hem misschien al aankomen.. De PTT destijds had rood gestreepte uniformen. De postbode liep daarom altijd maar een blokje om
Voor de rest was het 's werelds liefste hond, maar de postbode (en boeven in streepjes pakken) die waren de pineut
Streepjes pakjes zijn boeven
Ja mensen hondjes zien geen rood, dus jullie voelen hem misschien al aankomen.. De PTT destijds had rood gestreepte uniformen. De postbode liep daarom altijd maar een blokje om
Voor de rest was het 's werelds liefste hond, maar de postbode (en boeven in streepjes pakken) die waren de pineut