Groetjes Monique
Pupjes april/mei/juni
-
momo
BEN
is thuis. De reis van ruim 2 uur ging erg goed. Thuis de boel verkennen. De tandjes staan al in de bank, pianokruk en gordijnen. De speeltjes moet ie niet
nu hard te piepen/kermen in de bench.
Hij is bekaf. Maar niet overgeven om te gaan slapen. Jeetje wat gaat ie te keer. Moeilijk hoor dit. Doorzeteen?
Groetjes Monique
Groetjes Monique
-
Lunatic
- Speurneus

Check even of hij echt niet moet plassen op poepen, daarna terug in de bench en volhouden, moeilijk, maar zo leert hij het het snelst.momo schreef:BENis thuis. De reis van ruim 2 uur ging erg goed. Thuis de boel verkennen. De tandjes staan al in de bank, pianokruk en gordijnen. De speeltjes moet ie niet
nu hard te piepen/kermen in de bench.
Hij is bekaf. Maar niet overgeven om te gaan slapen. Jeetje wat gaat ie te keer. Moeilijk hoor dit. Doorzeteen?
Groetjes Monique
Succes
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
momo
-
kirsten&cacao
Ja het is ook niet niets voor je beebie!momo schreef:Dank je. Om twaalf uur moest ie overgeven.daarna nog een plasje en toen geslapen tot 6 uur.
Daarna korte slaapjes. Eten doet ie ook weinig. Moet erg wennen denk ik.
Weg bij mama, en broertjes en zusjes. Hier had Cashew natuurlijk Cacao nog een beetje.
Als hij blijft spugen en niet veel wil eten, wel even in de gaten houden dat hij wel goed blijft drinken. Wordt een warme dag vandaag, dus hij moet wel genoeg vocht binnenkrijgen.
Enne, met die bench... tsja.. even doorzetten..
Misschien een setje herriestoppers in je oren
-
Linnie
Ahhh fijn dat Ben ook thuis is nu
Ja in de bench kunnen ze flink tekeer gaan
Echt even doorzetten. Guus gaat nu al volgens mij een week zonder piepen in de bench.. en in het begin dacht ik echt dat dat nooit zou gebeuren
Als Ben stil is, kun je hem er even uithalen om te kijken of hij wat moet doen, maar Guus ging dan bijvoorbeeld voor zijn bench liggen. Dan tilde ik hem weer op en deed het deurtje weer dicht. Slapen zul je! 
Heeft iemand tips tegen hardnekkige bijters
? Guus bijt echt ontzettend hard en is niet onder de indruk van Auw, Nee, Foei of negeren.. handig he
?
Ja in de bench kunnen ze flink tekeer gaan
Heeft iemand tips tegen hardnekkige bijters
-
kirsten&cacao
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

leuke foto's kirsten, helaas vergeet ik altijd mijn fototoestel op dat soort momenten
Bij Dex is vandaag het kwartje gevallen, we waren al een tijdje aan het oefenen met commando "nee"en het brokje in de hand. Dat gaat heel goed kan zelfs mijn hand openhouden en hij pakt het niet. Net was hij weer heel erg aan het bijten in mijn kleding terwijl ik gezellig bij hem op de grond zat dus ik Dex "nee" en ineens liet meneer mijn mouw los en ging netjes zitten ik was zo verrast dat ik vergat gelijk een beloning erin te stoppen
dus nog een keer de proef op de som en ja hoor hij heeft het helemaal door
als ik stop met bijten en krijg ik een beloning.
Bij Dex is vandaag het kwartje gevallen, we waren al een tijdje aan het oefenen met commando "nee"en het brokje in de hand. Dat gaat heel goed kan zelfs mijn hand openhouden en hij pakt het niet. Net was hij weer heel erg aan het bijten in mijn kleding terwijl ik gezellig bij hem op de grond zat dus ik Dex "nee" en ineens liet meneer mijn mouw los en ging netjes zitten ik was zo verrast dat ik vergat gelijk een beloning erin te stoppen
-
Mylo
Leuke foto's, lekker aan het bijten
Wij hebben Mylo een dag eerder opgehaald, omdat de laatste broertjes en zusjes van Mylo vandaag uit zouden vliegen. Dit om te voorkomen dat ie de nacht voor de verhuizing alleen zou slapen. Tot nu toe gaat het prima, de rit naar huis was ie vooral heel nieuwsgierig naar al die rare bewegende dingen. Thuis na het uitlaten meteen z'n bench opgezocht, en het werd meteen weer duidelijk dat het een echt labje is...

Wij hebben Mylo een dag eerder opgehaald, omdat de laatste broertjes en zusjes van Mylo vandaag uit zouden vliegen. Dit om te voorkomen dat ie de nacht voor de verhuizing alleen zou slapen. Tot nu toe gaat het prima, de rit naar huis was ie vooral heel nieuwsgierig naar al die rare bewegende dingen. Thuis na het uitlaten meteen z'n bench opgezocht, en het werd meteen weer duidelijk dat het een echt labje is...

-
Linnie
Bij Guus is het zo dat als hij bijt met spelen en ik abrubt stop en ga staan bijvoorbeeld, dat ie dan bijt in mn voeten of broek. Ja en daar moet ik dan ook wat van zeggen en dat maakt m alleen maar wilder. Als ik wegloop rent hij met me mee, springend en happend. Hij is totaal niet onder de indruk van negeren.
Sinds gister doe ik hem hierom na het uitlaten en ff trainen in de bench en hij slaapt vrij snel. Begreep dat het ook vermoeidheid kan zijn. Aanstaande woensdag gaan we voor t eerst naar cursus en naar aanleiding van mijn verhaal beginnen we gelukkig met 'nee' en 'los'
Nee trainen dmv een brokje in je hand en niet geven, heb ik al wel geprobeerd maar dan gaat ie dus ook weer keihard in mn hand bijten
Verder gaat het echt heel goed hoor, dit was wel heel erg een klaagzang, maar dit is dan ook ons enige 'probleem', verder doet ie alles echt voorbeeldig
Wat een leuke foto's met Cashew
leuk dat ze mee was om de wedstrijd te kijken! Was dat in een kroegje ofzo?
Echt fijn nathalie dat het kwartje bij Dex is gevallen! Beet hij ook zo hard of zijn jouw handen, voeten en broeken nog heel
?
Aaah die Mylo voelt zich meteen thuis
Sinds gister doe ik hem hierom na het uitlaten en ff trainen in de bench en hij slaapt vrij snel. Begreep dat het ook vermoeidheid kan zijn. Aanstaande woensdag gaan we voor t eerst naar cursus en naar aanleiding van mijn verhaal beginnen we gelukkig met 'nee' en 'los'
Nee trainen dmv een brokje in je hand en niet geven, heb ik al wel geprobeerd maar dan gaat ie dus ook weer keihard in mn hand bijten
Verder gaat het echt heel goed hoor, dit was wel heel erg een klaagzang, maar dit is dan ook ons enige 'probleem', verder doet ie alles echt voorbeeldig
Wat een leuke foto's met Cashew
Echt fijn nathalie dat het kwartje bij Dex is gevallen! Beet hij ook zo hard of zijn jouw handen, voeten en broeken nog heel
Aaah die Mylo voelt zich meteen thuis
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

Ja hoor Linnie hier precies hetzelfde probleem. Laten schrikken werkt niet, negeren ook niet want dan bijt hij gewoon in iets anders waar je idd ook wat van moet zeggen. Van kennissen kregen wij de tip om zijn bekkie dicht te duwen met een stukje wang ertussen, 1 keer geprobeerd maar hij kwam 3 keer zo hard terug dus dat heeft ook geen zin. Nu zeg ik nee en laat een dichte hand zien dan laat hij gelijk los want dan weet hij dat hij wat krijgt. Hij heeft bij mij ook al een joggingsbroek vol met gaten gebeten en een legging en een blousje. Ik ben gewoon bang dat hij mijn kleding kapot bijt als ik me eens leuk aankleed omdat we ergens heen gaan
Ik denk dat dit gewoon even een fase is waar we doorheen moeten.
-
kirsten&cacao
@ Linnie, was bij een vriend van ons thuis, dus veel mensen. Nou, ze was niet erg onder de indruk van dat alles, lekker slapen in de Doggyride. Maar toen er werd gescoord sprong ze zowat door het dak heen van de herrieNathalie01 schreef:Ja hoor Linnie hier precies hetzelfde probleem. Laten schrikken werkt niet, negeren ook niet want dan bijt hij gewoon in iets anders waar je idd ook wat van moet zeggen. Van kennissen kregen wij de tip om zijn bekkie dicht te duwen met een stukje wang ertussen, 1 keer geprobeerd maar hij kwam 3 keer zo hard terug dus dat heeft ook geen zin. Nu zeg ik nee en laat een dichte hand zien dan laat hij gelijk los want dan weet hij dat hij wat krijgt. Hij heeft bij mij ook al een joggingsbroek vol met gaten gebeten en een legging en een blousje. Ik ben gewoon bang dat hij mijn kleding kapot bijt als ik me eens leuk aankleed omdat we ergens heen gaanIk denk dat dit gewoon even een fase is waar we doorheen moeten.
@ Nathalie, met Cacao heb ik heel wat leuke kleding aangehad, en er is een hoop voorzien van gaten
Het is een fase. Die soms wat langer duurt dan jij zou willen
-
Linnie
Wat ben ik blij (niet voor jullie nartuurlijk) dat ik niet de enige ben
Wij zitten echt een beetje met onze handen in het haar, spelen is echt ff niet zo leuk omdat het zo'n pijn doet!
Ik heb net weer geoefent met mn hand dicht en een brokje, maar er is gewoon geen moment dat hij even stopt en de andere kant op kijkt
en ik heb er weer een snee in mn hand bij.
Kleine krokodil!!
Ik heb net weer geoefent met mn hand dicht en een brokje, maar er is gewoon geen moment dat hij even stopt en de andere kant op kijkt
Kleine krokodil!!
-
kirsten&cacao
-
Linnie