hoi,
ben ff niet op de site geweest maar even een update over jip.
toen wij met ons gezin in frankrijk zaten kregen we een sms dat jip die morgen een aanval had gehad, ik meteen gebeld

en ze zeiden dat hij nu weer aan het spelen was.. dus maak je geen zorgen!
die avond weer eentje en de volgende dag wederom 2 aanvallen en toen kon ik niet meer vakantie vieren en zijn we een week eerder terug gegaan.
toen we thuiskwamen zijn we hem meteen gaan halen half 6 in de ochtend (vriend van ons was toch werken,haha) en hij herkende mijn man niet, bleef zelfs in zijn mandje liggen! mijn dochter van 4 herkende hij wel ineens en begroette haar en toen zag hij ineens mij en werd helemaal gek!
toen viel ons op dat hij door een soort koker keek..alles wat naast hem gebeurde zag hij niet en daardoor herkende hij mijn man niet want die stond aan de zijkant!
wij hadden al gehoord dat hij tijdelijk blind en doof was van de aanvallen! maar we waren bang dat dit zou blijven (door die koker kijken ) dus hem getest met zijn doofheid of zijn gehoor ook terug aan het komen was en ik deed de kelderdeur open (normaal springt hij dan op want zijn lekkers ligt daar) helemaal geen reactie! toen liep hij ook nog steeds overal tegenaan, stoelen,tafels alles!
de volgende avond konden we pas bij de dierenarts terecht en hij deed een belabberd onderzoek en zei toen dat is € 17,50 en we moesten maar naar een neuroloog want hij dacht aan een hersentumor, kosten € 600, toen second opinion bij een andere dierenarts gevraagd, die tikte eens op zijn voorhoofd en zei; klassieke epilepsie en zei wat heb je eraan om € 600 te betalen en te horen dat je hondje dood gaat..als hij dat heeft is het binnen 3 maanden over! maar probeer deze epilepsietabletten maar eens..nou zo gezegd zo gedaan..gebruikt ze nu een maand en geen aanval meer gehad!

alleen heb ik na de aanval een andere hond gekregen want hij jat alles wat los en vast zit! vanmorgen rende hij met de boterkuipje langs en al het speelgoed (wat opgeruimd in een kist zit) pakt hij steeds en zelfs glazen van de tafel! dus een kleptomaan ervoor terug gekregen, moet er wel soms om lachen hoor die ondeugd!maar hij bijt ook naar iedereen, niet gemeen maar voor kinderen is dat wel lastig, weet iemand hoe ik hem dat kan afleren?