Ohhhhhhh, je zou ze toch

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ohhhhhhh, je zou ze toch

Ongelezen bericht door Netty »

Je hebt van die dagen dat alles fout gaat, nou... ik heb zo'n dag en dat voelen de hondjes natuurlijk feilloos aan.
Aan Boyka kon ik zien dat hij er uit moest, want meneer had tijdens zijn ochtend wandeling zijn maaltijd bij elkaar geschraapt :kots: en dat moest er nu ook weer uit.
Ik pak de flexi-lijnen wandel naar het grote veld bij ons achter in de wijk.
Omdat het daar voor Boyka een Walhalla is, als het ware een restaurant voor hem, mag hij daar absoluut niet los.
Kom ik daar aangewandeld, staan er een dame en een heer nog na te praten. Komt er opeens een bruine labrador op ons afgestormd en begint uit te vallen naar Barry :shock: Barry laat zich niet kennen, en snauwt terug. Zegt die man tegen Barry: Ben jij nou een labrador???? Dat doe je toch niet? Sorry meneer, uw hond valt mijn hond aan hoor :mad: En mijn hond is nog aangelijnd hoor :mad:
Op het veld aangekomen, laat ik Barry los en wandel rustig met Boyka verder. Bij een sloot aangekomen, laat ik Boyka los en samen zwemmen ze een rondje. Na de zwempartij lijn ik Boyka weer aan en loop verder.
Voor ons kwam een man met zijn Dalmatiër ons tegemoed. Barry gaat in de sluiphouding en wacht tot die hond bij hem in de buurt is. Omdat Barry dit wel eens vaker doet, besteed ik er eigenlijk geen aandacht aan. Vaak loopt hij er op af en na een snuffelsessie loopt hij door en gaat verder waar hij mee bezig was. Nu dus niet :? Die Dalmatiër gaat heel vreemd heen en weer rennen, wat voor Barry een teken was: Spelen :? Boyka ziet dit ook en gaf zo'n ruk aan de riem, dat ik hem moest los laten. Met wat gegrom ging hij dus ook achter de Dalmatiër aan.
Die man was laaiend :evil: Hij brulde: I have a very friendly dog :evil: en ik er achter aan: So have I :evil:
Uiteindelijk had die man zijn hond te pakken en doodleuk kwam Barry aanwandelen, alsof er niks gebeurd was :oops:
Normaal bied ik mijn excuses aan, maar die man was zo witheet, en probeerde mijn honden te schoppen, dat ik geen zin meer had om mijn excuses aan te bieden. Niet netjes van me, maar daar had ik gewoon geen zin meer in.
Het vreemde was, dat even later een andere hond aan kwam wandelen en Barry er ook naar toe ging, maar er niks aan de hand was. Hij ging er wel even op af, maar wandelde zo weer verder. Waarschijnlijk had die Dalmatiër iets, waardoor hij even zijn "opvoeding" kwijt was.
Maar ook Boyka begreep ik niet, dat hij gromde naar die Dalmatiër, want hij is normaal gesproken degene die nooit gromt naar een andere hond.
Ik ben benieuwd wat er nog meer fout gaat vandaag, ik hou mijn hart vast wat er nog gaat komen.
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ojee wat een baaldag :(
Hier wil het ook wel eens zo lopen hoor. Als ik er eens geen zin heb en ga wandelen kan ik verwachten dat het ook niet lekker gaat lopen. Wat voelen ze dat toch goed aan... helaas :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Het ziet niet mee vandaag :( maar na regen komt zonneschijn; de avondwandeling wordt vast een feestje ;) :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

zo herkenbaar helaas :(
balen joh,maar je weet dat je er alles aan doet om dit soort fratsen te voorkomen.dat het toch gebeurd is jammer maar jij en je honden zijn geen robots :wink:
morgen weer een dag en je zal zien dan zijn het engeltjes :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Zulke dagen.. Het liefst kom je dan de hele dag de deur niet meer uit...

Hopelijk is deze dag zo snel mogelijk voor je voorbij :groteknuffel:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Balen als het zo'n dag is waarop alles mis gaat :(
Excuses aanbieden aan iemand die een trappende beweging maakt naar je hond zou ik ook niet gedaan hebben.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Soms heb je van die dagen dat alles tegenzit das :orange1: en je hebt nou eenmaal van die :eikel: 's als ik jou was nam ik vanavond een lekker koud :orange2:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gaat deze dag beter?? Ik hoop het! 8)
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Ik kan mij voorstellen dat je baalt...'t komt vast morgen allemaal weer goed :?
Sterkte :blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Plaats reactie