Maar dat gaat er echt vanaf hoor, Senna was eerst ook onhandelbaar, vooral de eerste weken. Kapotte kleren kennen we hier ook en een hoop familieleden gingen hier terug naar huis van de visite met bloedende armen en handen. Het gaat allemaal over

Ja wij laten er binnekort ook een voor Senna maken met naam/geboortedatum/telefoonnummer. Niet echt nodig, want ze is gechipt, maar goed het staat leuk vind ik en zeker in zo'n botjeLinnie schreef:ThanxJa dat labeltje wilde ik graag, tis nu nog veelste groot voor hem haha, maar ja het weegt niets
Ik hoop het niet nodig te hebben, maar voor het geval dát, staat mijn telefoonnummer erop
flinke MyloMylo schreef:Mylo wel, alleen op de terugweg naar huis bijt ie soms wat zachtjes in z'n lijn. Hij trekt er gelukkig niet aan. In huis loopt ie zonder halsband, en hij vindt het totaal geen probleem als we z'n halsband om doen om te gaan wandelen.
Djedda trekt zelfs tegen aan de riem, maar het komt wel allemaal in orde met veel geduld, heb ik ook met Tyson gehad de eerste weken vond hij het ook een eng ding maarop een dag had hij door dat het helemaal geen eng ding wasmomo schreef:Hai, hier niet lopen aan de riem. Ben vind het maar een raar ding. Blijft zitten. Stukje tillen. Blijft weer zitten.Meneertje begint nu ook meer te bijten in alles. Helemaal wanneer hij moe is. Hij slaapt wel ruim 20 uur per dag.
in de nacht nog 1 keer eruit rond 4 uur. Daarna rond 7 uur wakker. Wanneer kan je een puppie de nacht p&p overslaan? En wanneer hij gaat piepen laten piepen?
Groetjes Monique