Vervolgcursus, veel te veel keus? Help!

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Zootje

Vervolgcursus, veel te veel keus? Help!

Ongelezen bericht door Zootje »

Wij hebben 2 weken geleden het landelijk examen afgelegd voor de Sociale Huishond en Ziva is geslaagd (4 Goed, 2 Voldoendes, 1 Onvoldoende voor voedselweigeren overigens) en nu willen wij heel graag verder...

Bij de cursus waar we nu zitten, in Haaren, kunnen we verder met GGB.. Maar eigenlijk willen we toch cursus doen in Den Bosch aangezien dat gemakkelijker is voor ons..

Nu zoeken we ons suf maar we komen zoveel varianten tegen! We willen verder met gehoorzaamheid en het lijkt ons op zich wel leuk om landelijk bezig te zijn gezien het feit dat als je verhuist die diploma's overal geldig zijn...

Maar nu, GH1, GH2, GGB, GGB1, GGB2 etc. etc. we zien door de bomen het bos niet meer :?
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik heb met Bram GH1 en GH2 gedaan. Een logische opbouw, die helemaal bij zijn leeftijd paste. Dus dit is mij erg goed bevallen.

Nu heb ik mij ingeschreven voor VGG. Dit is een voorbereiding op GG1, GG2 en GG3. Dus weer een stapje verder in gehoorzaamheid.

Zowel Bram als ikzelf vinden de trainingen leuk, maar het is uiteindelijk ook afhankelijk van de school waar je op zit.

Succes alvast..
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Plaats reactie