zo!! hij kan dus wel lelijk doen!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

zo!! hij kan dus wel lelijk doen!!

Ongelezen bericht door roef »

hmmmm en ik maar denken dat roef zo`n gemoedelijk hondje is.
vanavond stond er haas en zalm op het menu voor roef en normaal taalt de kat niet naar roef zijn voer.
maar nu had ik wel de haas uit de vriezer gelegd maar was de zalm vergeten,dus verwend monster als roef is ruk ik een blik roze zalm voor hem open,tja en dat leek douwe ook wel wat :D

ik zet de bak voor roef neer en doe net het deurtje van de bench dicht(roef eet daar altijd) en douwe komt een kijkje nemen of er wat te jatten valt....

dat had hij dus niet moeten doen........ :shock: :shock:
roef valt me toch uit!! :shock:
douwe sprong 2 meter de lucht in en ik kreeg een hartverzakking,is dit mijn lieve roefje ?:cry:

ik heb gelijk de bak van roef gepakt en het was weer de oude roef,kwispel de kwispel mag ik weer eten baas? niks aan de hand.
ik denk dat roef het gesar en geblaas van douwe zo zat is dat het jatten van zijn zalm echt de druppel was,roef heeft eigenlijk nooit voernijd en dat blijkt wel anders had hij ook naar mij gegromd toen ik zijn bak pakte,maar dat vond hij prima.
dit heb ik toen hij pup was veel met hem geoefend,eten even weg halen en ruilen voor iets nog lekkerders,zodoende weet roef dat ik zijn bak nooit zomaar weg haal behalve als er iets lekkerders voor terug komt.
nu dus een plakje kaas.

ik kijk nu echt even anders tegen roef aan,hij laat zich het kaas niet van het brood eten,in dit geval de zalm uit de voerbak :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Snap dat je daarvan schrok ja :shock: maar het is natuurlijk wel roze zalm uit blik ;).. en die arme Douwe wilde gewoon gezellig met zijn huismaatje mee eten :oops: Zal ik het nummer van Stichting Korrelatie even doorgeven voor Douwe ;)?
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Heel herkenbaar hier ongeveer hetzelfde maar dan met een bot daar is Tara gek op en Keira wat minder dus die probeert te ruilen en Tara die normaal alles van zich laat afpakken door haar zus gaat bij een bot heeeeeeeel gevaarlijk grommen :evil:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max pikt het ook niet als een kat mee wenst te eten. :D Die mogen hun eigen kostje hebben, maar zeker niet het zijne..
Mensen mogen zn eten weg pakken, geen enkel probleem, maar verder is het zijn eten..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:twisted: kill the kittie, van je zalm blijven ze af hoor Roef, je hebt groot gelijk, dat visetende ding genaamd Douwe mot je der niet bij hebben :twisted: jouw zalmpie :D en anders lanceer je hem ook maar :wink: :D :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
roef
Speurneus
Speurneus

marron schreef::twisted: kill the kittie, van je zalm blijven ze af hoor Roef, je hebt groot gelijk, dat visetende ding genaamd Douwe mot je der niet bij hebben :twisted: jouw zalmpie :D en anders lanceer je hem ook maar :wink: :D :D :D
douwe lanceerde zichzelf wel :D vanuit stilstand ongeveer 2 meter recht de lucht in noem ik zelflancering :twisted:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ja roef moet hij er ook maar af blijven is van jou
denk dat onze poes ook graag een hapje had willen mee pikken 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

roef schreef:
marron schreef::twisted: kill the kittie, van je zalm blijven ze af hoor Roef, je hebt groot gelijk, dat visetende ding genaamd Douwe mot je der niet bij hebben :twisted: jouw zalmpie :D en anders lanceer je hem ook maar :wink: :D :D :D
douwe lanceerde zichzelf wel :D vanuit stilstand ongeveer 2 meter recht de lucht in noem ik zelflancering :twisted:
dat is altijd zo grappig ja, katten die schrikken :lol:

ik snap dit wel hoor, maup zou dit denk ik ook niet pikken...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Je mag best voor jezelf opkomen.. je moet je ook niet de kaas van het brood laten eten...
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

roef schreef:
:D :D :D die deed met recht een schiet me maar weg gebedje :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
roef
Speurneus
Speurneus

marron schreef:
roef schreef:
:D :D :D die deed met recht een schiet me maar weg gebedje :D :D
:blij: :twisted:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Soms gaat Douwe te ver :D
Plaats reactie