Senna is wel een beetje verliefd op Guus hoor
Eet jij ook altijd die leuke steentjes uit de tuin op? Ik slik ze niet door maar ik laat m'n baasjes altijd wel constant stenen uit m'n mond halen
Elise93 schreef:Senna is wel een beetje verliefd op Guus hoor
Eet jij ook altijd die leuke steentjes uit de tuin op? Ik slik ze niet door maar ik laat m'n baasjes altijd wel constant stenen uit m'n mond halen
Die Guus windt ze wel om zn pootjes, al die leuke jonge vrouwtjes
Die steentjes pakt Guus af en toe wel op, maar hij laat ze 1 sec erna weer vallen. Het is ook niet meer zo interessant voor hem, gelukkig De eerste keer rende ik panisch op hem af om 't steentje uit zn bekkie te vissen en van schrik slikte hij het door Gelukkig kwam ik het steentje in zn drol de volgende dag tegen. Was me rotgeschrokken!
Elise93 schreef:Senna is wel een beetje verliefd op Guus hoor
Die Guus windt ze wel om zn pootjes, al die leuke jonge vrouwtjes
Die steentjes pakt Guus af en toe wel op, maar hij laat ze 1 sec erna weer vallen. Het is ook niet meer zo interessant voor hem, gelukkig De eerste keer rende ik panisch op hem af om 't steentje uit zn bekkie te vissen en van schrik slikte hij het door Gelukkig kwam ik het steentje in zn drol de volgende dag tegen. Was me rotgeschrokken!
Ja haha dat deden wij op het begin ook Ben je toch bang dat je iets verkeerd doet hè, maar ja.. wij gaan er nu ook niet meer achteraan, ze heeft er nog nooit een doorgeslikt en ze spuugt ze ook vanzelf weer uit maar het is wel vervelend
Knappe Guus .
Hij lacht zo leuk op de laatste foto ! Rood staat m zeker wel goed .
Helpt het tuigje tegen het trekken trouwens? Wij twijfelen ook of we er eentje gaan kopen, sommige mensen zeggen dat het tegen trekken helpt (met training erbij uiteraard). De man van de dierenwinkel (die heeft er wel verstand van) die zegt PRECIES het tegenover gestelde .. Dus ben benieuwd of jullie al iets merken?
Laura schreef:Knappe Guus .
Hij lacht zo leuk op de laatste foto ! Rood staat m zeker wel goed .
Helpt het tuigje tegen het trekken trouwens? Wij twijfelen ook of we er eentje gaan kopen, sommige mensen zeggen dat het tegen trekken helpt (met training erbij uiteraard). De man van de dierenwinkel (die heeft er wel verstand van) die zegt PRECIES het tegenover gestelde .. Dus ben benieuwd of jullie al iets merken?
Tegen het trekken helpt het (hier in ieder geval) niet, maar het is wel fijner voor Guus omdat hij zichzelf bijna ophing. Ik kreeg hier op het forum toen de tip om dan een tuigje te gebruiken. Dit is voor zijn nek veel fijner, want het tuigje zit tegen zijn borst. Ik ga het nu gewoon afwisselen, de ene dag een halsband, de andere dag het tuigje. Ben idd ook druk bezig om hem te leren dat trekken geen zin heeft, maar dat kwartje is nog niet gevallen
wat een knappert die guus. hij is presies een jaar jonger als lany.
geniet er van want het gaat hard.
vraagje de tegels uit je tuin waar heb je die vandaan wij willen ook de tuin veranderen en ik vind die wel erg leuk gr monique