Wie gaat er?
-
mullermariska
- Speurneus

-
honesto do campo verde
-
mullermariska
- Speurneus

Fijne vakantie!!honesto do campo verde schreef:Allemaal heel veel succes en hopen dat het een stuk minder warm is. Wij zijn op vakantie, ook leuk natuurlijk!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Wimk
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ik denk erover na om niet te gaan... Suzette had enorm last van stekkies in haar oren tijdens de jachttraining vanmorgen. Luisterde NERGENS naar, ging haar goddelijke gang, en wilde alleen maar ZWEMMEN.
Dat belooft wat voor morgen... Is er ook een klasse 'beste-niet-luisterende-gestoorde-puber'???
Dat belooft wat voor morgen... Is er ook een klasse 'beste-niet-luisterende-gestoorde-puber'???
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
toscak
- Speurneus

Gewoon gaan joh!! Bij Bob is het ook maar net waar hij zin in heeft, en dat is soms wel en soms nietesther-sarah schreef:Ik denk erover na om niet te gaan... Suzette had enorm last van stekkies in haar oren tijdens de jachttraining vanmorgen. Luisterde NERGENS naar, ging haar goddelijke gang, en wilde alleen maar ZWEMMEN.![]()
![]()
![]()
Als jullie het maar leuk hebben
-
toos
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Maar daarom heet hij natuurlijk ook Extremely Cutetoos schreef:Dan heb je Bonus nog niet door de ring zien gaanDaar red jouw Suzette het niet bij hoor!!
Heb net nog even een rondje gedaan met Suus, en ze liep als een zonnetje. Maar goed, kan best zijn dat ze morgen weer voor Dyson studeert...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Ach, kom maar gewoon, erger dan Nino met zijn plankie voor zijn kop kan niet. Als ik zeg sta , gaat hij rollen, vorig jaar ging hij geloof ik ook op zijn rug liggen tijdens het betasten. Who cares? Ik in ieder geval niet.esther-sarah schreef:Maar daarom heet hij natuurlijk ook Extremely Cutetoos schreef:Dan heb je Bonus nog niet door de ring zien gaanDaar red jouw Suzette het niet bij hoor!!
![]()
Heb net nog even een rondje gedaan met Suus, en ze liep als een zonnetje. Maar goed, kan best zijn dat ze morgen weer voor Dyson studeert...
-
toos