Daar aangekomen gooien we zijn balletje in het water zodat Basco het kon halen. Dat ging een hele tijd goed tot dat... Meneer aan de zijkant van het water 2 jongens in het water zag die met een bal aan het overgooien waren, dus meneer trekt een sprintje die kant op en vertikt het om terug te komen

Ik achter Basco aan gegaan om hem te gaan halen wilde hij niet uit het water komen hij vond de bal van die jongens veel te leuk.
gelukkig wilde die jongens wel even helpen en gooide de bal steeds verder naar de kant zodat Basco steeds dichterbij kwam.
Ik ga richting Basco omdat hij nu in het ondiepe water stond, draaid hij snel om en rent weer verder het water in

Na een kwartier had ik hem eindelijk te pakken. maar onder tussen stonden er een stel mensen te kijken hoe ik aan het stuntelen was met mijn heerlijke zwarte donder. Vroeg een man aan mij: "Weet je wel zeker dat dat jou hond is"
Op zo een moment schaam je je echt kapot. Dus ik "Ja het is mijn hond"
Met het schaamrood op mijn wangen had ik Basco bij zijn halsband vast en liepen we terug naar voren.
Kom ik weer terug vooraan en Basco doet als of er niks gebeurd is en staat weer te wachten op zijn balletje.
Soms schaam ik me rot voor mijn mannetje maar gelukkig kan ik er ook wel om lachen. En ik weet dat ik er beter niet achteraan kan gaan maar ja dan was hij daar de hele tijd die jongens aan het vervelen geweest en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.