Af en toe schaam je je eigen rot

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Gisteren met Basco en zijn maatje naar Raamsdonk gegaan om ze heerlijk te laten zwemmen.
Daar aangekomen gooien we zijn balletje in het water zodat Basco het kon halen. Dat ging een hele tijd goed tot dat... Meneer aan de zijkant van het water 2 jongens in het water zag die met een bal aan het overgooien waren, dus meneer trekt een sprintje die kant op en vertikt het om terug te komen :oops:

Ik achter Basco aan gegaan om hem te gaan halen wilde hij niet uit het water komen hij vond de bal van die jongens veel te leuk.
gelukkig wilde die jongens wel even helpen en gooide de bal steeds verder naar de kant zodat Basco steeds dichterbij kwam.
Ik ga richting Basco omdat hij nu in het ondiepe water stond, draaid hij snel om en rent weer verder het water in :evil:

Na een kwartier had ik hem eindelijk te pakken. maar onder tussen stonden er een stel mensen te kijken hoe ik aan het stuntelen was met mijn heerlijke zwarte donder. Vroeg een man aan mij: "Weet je wel zeker dat dat jou hond is"
Op zo een moment schaam je je echt kapot. Dus ik "Ja het is mijn hond"
Met het schaamrood op mijn wangen had ik Basco bij zijn halsband vast en liepen we terug naar voren.

Kom ik weer terug vooraan en Basco doet als of er niks gebeurd is en staat weer te wachten op zijn balletje.

Soms schaam ik me rot voor mijn mannetje maar gelukkig kan ik er ook wel om lachen. En ik weet dat ik er beter niet achteraan kan gaan maar ja dan was hij daar de hele tijd die jongens aan het vervelen geweest en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ach, zo gaat het hier ook wel eens hoor.
Maar je kunt er hopelijk toch wel om lachen achteraf? :)
renate
Speurneus
Speurneus

ja ik kan er wel om lachen ik word ook niet boos op hem.
maar vooral die eigenwijze kop die hij op zo een moment heeft.
Normaal blijft hij wel in de buurt maar gisteren dus niet en vooral door de opmerking of het mijn hond wel was schaamde ik me kapot :oops:
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ach joh, het is en blijft je vriendje ;)

Laat die mensen lekker gaan..
Ik moet ook wel eens achter m'n hond aan leuren..
Vooral als ze het water heeft gezien is er geen houden aan.

Ach, mijn hond is vrolijk, vrij en vriendelijk.. soms wat overenthousiast..

Laat me echt niet van de wijs brengen door wat mensen zeggen.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

:giechel: vast een leuk gezicht.....
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D :D :D :lol: :lol: ........... :oops: sorry ik moet er smakelijk om lachen :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Arme jij :lol: Zulke dingen zijn beschamend, maar achteraf lachwekkend :lol:
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Labbies.. :D Wat een doerak :D :D Ze kunnen je inderdaad wel voor paal zetten. Maar ach, zolang die jongens het niet erg vonden. :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ach ja , daar is het dan ook een labje voor hé. Heb met Wobbetje ook eens meegemaakt dat hij ging zwemmen. Hij zwemt altijd achter een stok aan. Nu op een bepaald ogenblik vindt hij die stok niet en begint als een gek rond te zwemmen steeds verder weg van de oever. Ik maar op hem roepen, maar niks hoor. En toen ging hij plots onder .... :shock: :shock: Ik in paniek het water in (met jeansbroek en schoenen :confused: ) Komt meneer plots terug te voorschijn. Hij was gewoon aan het duiken (of zo iets)..... Mensen toch, wat een oen vond ik hem toen :oops: Mijn grootste angst was dat hij veel te ver zou zwemmen en misschien niet meer terug zou geraken. Uiteindelijk keerde hij dan toch terug. En iedereen maar lachen met mij. :oops:
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

:lol: :lol: We maken allemaal we eens van dat soort momenten mee.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D ach ja... herkenbaar
we waren gisteren met 3 labjes in het bos
ze waren lekker aan het zwemmen en aan de kant zat een gezin te picknicken
natuurlijk was het wachten op het moment dat de hondjes dat zouden ontdekken
het duurde toch even, maar toen de eerste lab het eenmaal doorhad stonden ze zo alledrie met hun neus bij die tafel :lol:
en nee, dan luisteren ze niet he, we moesten ze toch echt even gaan ophalen
gelukkig niets gejat en die mensen vonden het wel grappig :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
renate
Speurneus
Speurneus

gelukkig is mijn lab niet de enige met zulke streken :D

Vandaag luisterde hij gelukkig wel weer goed. Ik heb 1x moeten halen toen liep hij achter een golden retriever aan en gingen ze samen spelen in het water. Maar daarna was het alleen steeds even snuffelen en kwam hij meteen weer terug :applaus:

Gelukkig vonden de jongens het inderdaad niet erg en ik vond het heel aardig van ze dat ze me hielpen met mij zwarte donder anders kon ik zelf het water in gaan in mijn kleren om hem te gaan halen

:)
marianne

Ongelezen bericht door marianne »

Hahaha... :D :D :D zoooooooooo herkenbaar!

Die van mij is gek op kleine hondjes, als deze aan het zwemmen zijn duwt hij ze steeds onder, ook zo iets om je voor te schamen :oops: . De baasjes van de kleine hondjes kunnen hem dan wel killen, de hondjes zelf echter blijven gewoon bij hem en lijken het zelfs een leuk spelletje te vinden. Leuk dat hij het vindt!!

Wat moet je daar nu mee?? :D
Plaats reactie