Vandaag heeft Dex voor het eerst echt gezwommen cool hé. Hij liep achter me aan het water in en kwam zo naar me toe zwemmen
Pupjes april/mei/juni
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

Wij zijn ook vandaag geweest voor de cocktail en een rabiësprik want hij gaat over 6 weken mee naar Frankrijk. Wij hoeven pas volgend jaar weer voor een nieuwe prik, raar dat dit per dierenarts verschilt.
Vandaag heeft Dex voor het eerst echt gezwommen cool hé. Hij liep achter me aan het water in en kwam zo naar me toe zwemmen
Hij schrok wel eventjes toen hij erachter kwam dat hij niet meer kon staan maar volgens mij vond hij het voor de rest wel leuk.
-
Linnie
-
kirsten&cacao
Gistermiddag met Cashew bij de DA geweest voor het laatste prikje.. Allemaal prima gegaan. Nu met 12 weken was ze 10,6 kg. Mooi gewicht dus.
Vandaag ga ik maar eens kijken of ik naar m'n ouders toe kan. Ik loop met onwijze rugpijn, en met twee honden in huis is dat zachtsgezegd een ramp. Eens kijken of m'n ouders nog een zwembadje hebben liggen op zolder, kunnen de hondjes daar mooi in.
Vandaag ga ik maar eens kijken of ik naar m'n ouders toe kan. Ik loop met onwijze rugpijn, en met twee honden in huis is dat zachtsgezegd een ramp. Eens kijken of m'n ouders nog een zwembadje hebben liggen op zolder, kunnen de hondjes daar mooi in.
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

-
Linnie
Hey kirsten wat vervelend van je rug
hopelijk kun je even een dagje relaxen bij je ouders!
Gelukkig dat dex in ieder geval binnen niet meer op de bank springt!! Wat een ondeugende man is het toch
Guus vindt het warme weer helemaal niks, heeft geen rust in zn kont. Natte theedoeken in zn bench, ijskong, teiltje water om mee te spelen, hij bleef onrustig. Nu een bullepees gevraagd bij de buren en nu ligt ie rustig op zn koude doek te knagen
Gelukkig dat dex in ieder geval binnen niet meer op de bank springt!! Wat een ondeugende man is het toch
Guus vindt het warme weer helemaal niks, heeft geen rust in zn kont. Natte theedoeken in zn bench, ijskong, teiltje water om mee te spelen, hij bleef onrustig. Nu een bullepees gevraagd bij de buren en nu ligt ie rustig op zn koude doek te knagen
Laatst gewijzigd door Linnie op 03 jul 2010, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kirsten&cacao
Nou helaas is hier niet echt zwembadjesweer meer, het druppelt een beetje.. Maar naar m'n ouders gaan was een goed idee. Cacao werdmeteen door mijn vader meegenomen en kwam pas anderhalf uur later weer terug, lekker gewandeld en gezwommen, ik lig hier op de bank met ibuprofen, hondjes allebei moe, dus die slapen ook!
Nu maar hopen dat het snel over is, dan kan ik zelf weer lekker de hort op met de hondjes!
Nu maar hopen dat het snel over is, dan kan ik zelf weer lekker de hort op met de hondjes!
-
Linnie
-
Linnie
-
kirsten&cacao
-
Linnie
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

Gelukkig is het weer wat afgekoeld. Dex loopt nu goed mee aan de lijn (in het begin vond hij het helemaal niks en ging steeds zitten) dus dat loopt nu een stuk prettiger. Hij weegt nu ruim 11 kilo en is nu over op 3x voer per dag, maar er is alleen nog steeds maar 1 balletje ingedaald is er nog hoop dat het andere balletje nog tevoorschijn komt 
-
Linnie
Ja fijn he dat het weer wat koeler is voor ze!!
Volgens mij kan zo'n tweede balletje later ook nog indalen. Misschien wil je DA af en toe even voelen?! Dat je ff naar binnen schiet, zij fftjes voelt en weer weggaat? Weet niet of je zoiets kunt regelen met je DA? Of dat ze even uitlegd hoe je dat zelf kunt voelen
Volgens mij kan zo'n tweede balletje later ook nog indalen. Misschien wil je DA af en toe even voelen?! Dat je ff naar binnen schiet, zij fftjes voelt en weer weggaat? Weet niet of je zoiets kunt regelen met je DA? Of dat ze even uitlegd hoe je dat zelf kunt voelen