Ik zou inderdaad even informeren bij de fokker over het voer wat ze nu krijgen. Wij hebben ook een puppypakket meegekregen met wat spulletjes/voer. Daarnaast hadden wij bij de fokker een voer-/drinkbak besteld (op hoogte verstelbaar), een kleedje, bench, halsband (2 maten) en riem.
Maar als het goed is informeert de fokster je ook over de spullen die je nodig hebt en wat er allemaal bij komt kijken
Speelgoed is altijd leuk voor hondjes! Let er wel op dat het degelijk speelgoed is en dat ze er niets kunnen afbijten/inslikken...
Het is de eerste keer dat jullie een pup in huis nemen? Dan zou ik je even goed inlezen... Opvoeden gaat niet vanzelf en er zijn wel een aantal dingen waar je op moet letten.
Kijk ook eens rond in de omgeving voor een goede cursus, daar kun je een hoop leren onder goede begeleiding. Waar je wel op moet letten is dat ze diervriendelijk te werk gaan... Ga eens een kijkje nemen bij verschillende hondenscholen en informeer ter plaatse eens naar de werkwijze enzo.
Verder wens ik je natuurlijk heel veel plezier! En bovenal: geniet! Want voor je het weet zijn ze al groot hoor

En dan heb je er natuurlijk ook nog heel veel plezier van hoor