Rocco des Bouvries

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Rocco

Rocco des Bouvries

Ongelezen bericht door Rocco »

Het is voor mij nu 5 weken zomervakantie en na de laatste drukke weken op werk Rocco bijna niet gezien te hebben heb ik m nu opgehaald bij ex-lief om eens even goed te genieten van het feit dat ik een hond heb.
Het begon al goed: 34 graden dus even lekker afkoelen in het water. Het is nog steeds geen waterrat maar hij gaat steeds meer durven.. Dus lekker aan het "zwemmen" zaterdag, meneer kijkt omhoog in het water, stapt uit het water en loopt heel resoluut over het bruggetje richting huis!! :shock: hij wilde onder geen beding terugkomen, even zitten aan de overkant van de brug tot ik er was kon nog net... Ik lijn m aan en zie m weer omhoog kijken, en heel ver weg vloog een zeppelin vanwege de tour de france..... :roll: en vliegende objecten daar houdt meneer niet van!
Vervolgens zie ik m trekken met zijn poot (misschien was het verbeelding, maar ik ben nou eenmaal retevoorzichtig geworden met die poot van m) en dus meteen 2 dagen lijnrust. En ja, dan krijg je opgekropte labradorenergie he...en die moet eruit. Dus toen ik het vuil buiten had gezet kwam Rocco aangehold met een theedoosje in zijn bek en liet me uitgelaten zien hoe hij alle groene thee reuze decoratief over de hele woonkamer had verspreid! :? ...

Was het bijna vergeten, maar leuk hoor een hond in huis!!! :wink:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D die Rocco
geniet van elkaar!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ja, hij moest zijn energie toch kwijt he? :lol: Of hij had zin in een kopje thee, dat kan ook. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D :D Max schrok zich de eerste keer ook te pletter van die zeppelin.. :D :D

Leuk dat je Rocco weer bij je hebt, geniet lekker van elkaar. (Die zeppelin vliegt niet meer hoor Rocco :wink: :D )
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Rocco laat meteen even merken dat hij er weer is :lol:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Rocco is back :D
Plaats reactie