Onder de fiets!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
marleen_vb

Onder de fiets!

Ongelezen bericht door marleen_vb »

Vanochtend lekker wandelen met Blaize en oefenen met loslopen. Hij loopt altijd hartstikke braaf los mee en niks aan de hand. Blaize loopt lekker rond te snuffelen in het gras, komen er 2 kinderen door het gras gefietst. Blaize weet niet goed wat hij moet en voor hij het weet zit hij onder de fiets!

Kind vloog van de fiets af, fiets valt om, zo op Blaize en hij schrikt zo hard dat hij terug naar onze flat rent waar hij in de gallerij beneden staat te beven in een hoekje. Ik hem weer meegenomen naar buiten. Dacht dat hem maar gelijk weer mee te nemen naar buiten zodat hij niet bang zal blijven het beste zou zijn dus maar gedaan. Hij liep echter wel met de staart tussen de pootjes en continu heel schrikkerig rond zich heen te kijken. Gelukkig kwamen we aan het eind een andere hond tegen en kon hij spelen en werd hij weer wat blijer en vrijer.

Straks weer met hem wandelen, ik hoop dat hij niet bang blijft!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wat zal je geschrokken zijn.
Ik hoop dat Blaize over de schrik heen zal zijn de volgende keer dat je met hem uitgaat.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Jeetje dat is schrikken! Heeft hij er niks aan overgehouden??
Hopelijk houdt er geestelijk niks aan over..
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Ach wat sneu voor hem.
Hopelijk is hij niet getraumatiseerd door deze gebeurtenis.
Ik hoop dat het straks weer goed gaat met hem wanneer je naar buiten gaat.
Anita Straalman

Ongelezen bericht door Anita Straalman »

Jeetje dat is inderdaad behoorlijk schrikken!
Goed dat je zo snel mogelijk weer naar buiten bent gegaan.
Hij gaat vast weer snel kwispelend mee naar buiten!
Puppy's vergeten gelukkig snel ook de nare ervaringen dus komt goed!
marleen_vb

Ongelezen bericht door marleen_vb »

Weer een aantal keer met Blaize gewandeld buiten en hij was de eerste keer best zenuwachtig, allemaal om zich heen kijken en niet van mijn zijde geweken. Gelukkig kwamen we wat andere honden tegen en daar heeft hij lekker mee gespeeld. Toen was het fietsvoorval al weer voor een groot deel uit zijn gedachten verdwenen.

En in deze heeft ieder nadeel zn voordeel want hij luistert ontzettend goed en gaat niet ver van me vandaan!
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Dat is wel weer fijn.
Maar was het maar om een andere reden gebeurd!
Joy-jazz

Ongelezen bericht door Joy-jazz »

ja en nu was het een kind..

gisteren bij de tour de france waren het wielrenners met een heel wat hogere snelheid.. ik schrok me wild en kon alleen maar denken.. wat is er met die hond gebeurd..

gelukkig heeft blaize er niets aan over gehouden en kan hij lekker buiten spelen :D
Plaats reactie