Gisteravond vroeg naar bed gegaan, ik was doodop, met het goede voornemen dan vanmorgen vroeg lekker een stuk Met Roc te gaan lopen. Word ik gewoon pas na 12 uur wakker ..
Die arme schat moest natuurlijk pissen als een beer maar had geen kik gegeven.. Heb de tuindeur open gezet en hij sjeesde naar de boom en heeft daar minutenlang met zn poot omhoog gestaan... er kwam geen einde aan! SORRY ROCCO!!
Wow ja, dat noem ik nog eens uitslapen . Gelukkig heeft Rocje alles opgehouden! Olly Bolly kan ook superlang alles ophouden; ze drinkt gelukkig niet veel (vleeseter).
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Charella schreef:Knap dat hij het heeft opgehouden Het kan een keer gebeuren Hebben jullie als goedmakertje een mooie wandeling gemaakt?
Dat was wel de bedoeling, maar Rocco zit op dit moment in zijn "er is deze week 1 x naar me gegromd en nu zijn alle honden stom" fase.
Dus toen we buiten kwamen en de pup van de buren op zijn kop sprong wilde ie alleen zn behoefte doen en terug naar binnen.
Morgenochtend weer een poging...ik zal twee wekkers zetten...