Hitte
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

Hitte
Nou breekt echt mijn klomp
ik zit binnen te puffen heb alle ramen en deuren dicht om het binnen koel te houden is het evengoed nog 28 graden binnen
gaat Tara naar buiten via het hondenluik om in de zon te gaan liggen
ze heeft zeker 10 minuten in de zon gelegen en komt rustig weer naar binnen om onder de tafel verder te slapen geen gehijg helemaal niks hoe kan dat nou 

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

Keo moet nu ook verplicht binnen blijven, anders gaat hij in en uit de zon en hijgt als een gek. Hij heeft wel veel last van de hitte, maar is toch niet slim genoeg om helemaal uit de zon te blijven.
Het is hier ook 35 graden en ik hoop op flinke buien, want ik wil wel weer eens normaal kunnen wandelen met hem.
Het is nu 's ochtends heel vroeg wandelen. Overdag paar keer naar het eind van de straat om een plasje te doen en 's avonds in de auto naar zwemwater. Maar bij het water is het momenteel iedere dag vreselijk druk...
Het is hier ook 35 graden en ik hoop op flinke buien, want ik wil wel weer eens normaal kunnen wandelen met hem.
Het is nu 's ochtends heel vroeg wandelen. Overdag paar keer naar het eind van de straat om een plasje te doen en 's avonds in de auto naar zwemwater. Maar bij het water is het momenteel iedere dag vreselijk druk...
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
sharon66057
- Speurneus

Noah gaat echt niet midden in de zon liggen, als hij buiten ligt is het echt in de schaduw maar eigenlijk ligt hij met dit weer meestal binnen.
Hij heeft het altijd erg snel warm dus voor hem is het veels te warm in de zon
Hij heeft het altijd erg snel warm dus voor hem is het veels te warm in de zon

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Buddy007
- Grote hondenneus

Af en toe snap ik het ook niet, Buddy gaat ook vaak 5 min. in de zon en dan weer 5 min. in de schaduw, maar nu vind hij de zon echt te warm (gelukkig). Hij ligt wel de hele dag buiten in de schaduw en af en toe naar binnen op lekker op de 'koude' tegels te liggen, want zo koel is het hier binnen ook niet, 29 graden. Verder is hij ook niet in beweging te krijgen, hij wil niet eens plassen
Ja ik had het ook gezien op buienradar, noord-holland wordt het meest getroffen. We wachten rustig af.
Ja ik had het ook gezien op buienradar, noord-holland wordt het meest getroffen. We wachten rustig af.
Groetjes Lisanne
-
AnjaS
- Speurneus

Hier ook 2 mallootjes.....
Vanmorgen was ik met ze gaan zwemmen, vind Tjinta een bal... komt ze steeds van gooi nou vrouwtje, dus een paar keer in het bos, toen volop zwemmen in het water,maar thuis gaan ze alle 2 zonnebaden!
Niks geen gehijg, liggen echt te genieten...
Rond de middag heb ik ze maar verplicht binnen gelaten.. nu staat hier alles open, beetje luchten...
Vanmorgen was ik met ze gaan zwemmen, vind Tjinta een bal... komt ze steeds van gooi nou vrouwtje, dus een paar keer in het bos, toen volop zwemmen in het water,maar thuis gaan ze alle 2 zonnebaden!
Niks geen gehijg, liggen echt te genieten...
Rond de middag heb ik ze maar verplicht binnen gelaten.. nu staat hier alles open, beetje luchten...

Dank je wel Anca
-
corretje
- Hele grote hondenneus

Kira is ook een echte zonaanbidster. Zij kan rustig een half uur vol in de zon liggen of langer. volgens de eigenaar van de dierenwinkel kan ze er dan goed tegen. Als ze te warm zou krijgen gaat ze wel in de schaduw. Dat klopt ook wel. Soms maak ik haar nat door een natte handdoek uit te wringen boven haar en die dan op haar te leggen. maar dat vindt ze niet echt fijn. De handdoek gooit ze dan af. Diezel daar in tegen gaat niet lang in de zon. Komt misschien wel omdat hij zwart is en dat trekt zon aan. Kira is blond.
-
wobbetje
hitte
Wobbe heeft nooit goed tegen de warmte gekunnen en nu hij wat ouder wordt betert dat er niet op. Met dit weer ga ik na de middag een klein blokje om met hem en dat hangt hij ergens ongerveer 5 meter (de lengte van zijn rollijn) achter mij aan te hobbelen. En te sleffen , dat heeft ook zij voordelen ... zijn nagels slijten extra goed af
Sommige mensen bekijken ons dan zo van, zie die sukkelaar nu. Maar hij moet toch buiten om eens te plassen en zo hé...... voor de rest ligt hij heel de dag binnen strijk.
Groetjes
Martine en Wobbe
Sommige mensen bekijken ons dan zo van, zie die sukkelaar nu. Maar hij moet toch buiten om eens te plassen en zo hé...... voor de rest ligt hij heel de dag binnen strijk.
Groetjes
Martine en Wobbe
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Missy gaat niet in de zon, tenminste niet lang en nu al helemaal niet.
Lina probeerd het soms maar komt daar heel snel van terug.
Alleen Baila, tsja die is niet voor niets zo mooi bruin............
Het is inderdaad noodweer geweest gisterenavond en vannacht. Hier in de buurt liggen bomen om en overal afgerukte takken. Maar nu is het alweer erg warm.
Het is inderdaad noodweer geweest gisterenavond en vannacht. Hier in de buurt liggen bomen om en overal afgerukte takken. Maar nu is het alweer erg warm.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog