vakantie foto's Zuid-Frankrijk
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
Von
- Speurneus

ohhhhh gaaf waar ligt dat precies?rimanime schreef:23 juli 3 weken richting de Jura........Camping aan een rivertje vlak bij een groot meer. Heb al 8 boeken uit de bieb gehaald en mijn grote zwemband (niet die om mijn middelVon schreef:ohhhhh vertel, wanneer gaan jullie??rimanime schreef:Super Von........Ben al helemaal in de stemming gekomen) opgeblazen........
ik ga natuurlijk straks wel heeeeeeeeel benieuwd naar jullie foto's zijn dus flink gaan klikken hoor??
Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
rimanime
- Speurneus

Ligt tegen de Zwitserse grens aan. Ze noemen het ook wel "klein Zwitserland" een prachtige streek. Maar is heel Frankrijk dat nietVon schreef:ohhhhh gaaf waar ligt dat precies?rimanime schreef:23 juli 3 weken richting de Jura........Camping aan een rivertje vlak bij een groot meer. Heb al 8 boeken uit de bieb gehaald en mijn grote zwemband (niet die om mijn middelVon schreef: ohhhhh vertel, wanneer gaan jullie??) opgeblazen........
ik ga natuurlijk straks wel heeeeeeeeel benieuwd naar jullie foto's zijn dus flink gaan klikken hoor??

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roef
- Speurneus

yep heel frankrijk is mooi,alhoewel het midden(graanschuur) me wat minder kan bekoren
over een niet al te lange tijd gaan wij ook weer naar la douce france
heerlijke kleine camping(9plaatsen) bergbeekje langs de tent(3 x raden waar roef de hele dag zit) zwembad en een etang waar honden in mogen zwemmen
moeders zet zich strategisch op onder de appelboom en kan kinders en hond in de gaten houden,wijn is heel lekker in frankrijk,boekje er bij,verse geitenkaasjes op vers stokbrood. owww vreselijk he! 
over een niet al te lange tijd gaan wij ook weer naar la douce france
heerlijke kleine camping(9plaatsen) bergbeekje langs de tent(3 x raden waar roef de hele dag zit) zwembad en een etang waar honden in mogen zwemmen
-
rimanime
- Speurneus

Of een lekker visje........Bah...heb er helemaal geen zin inroef schreef:yep heel frankrijk is mooi,alhoewel het midden(graanschuur) me wat minder kan bekoren![]()
over een niet al te lange tijd gaan wij ook weer naar la douce france![]()
heerlijke kleine camping(9plaatsen) bergbeekje langs de tent(3 x raden waar roef de hele dag zit) zwembad en een etang waar honden in mogen zwemmenmoeders zet zich strategisch op onder de appelboom en kan kinders en hond in de gaten houden,wijn is heel lekker in frankrijk,boekje er bij,verse geitenkaasjes op vers stokbrood. owww vreselijk he!

-
roef
- Speurneus

nee ik ook niet,zie er als een berg tegen oprimanime schreef:Of een lekker visje........Bah...heb er helemaal geen zin inroef schreef:yep heel frankrijk is mooi,alhoewel het midden(graanschuur) me wat minder kan bekoren![]()
heerlijke kleine camping(9plaatsen) bergbeekje langs de tent(3 x raden waar roef de hele dag zit) zwembad en een etang waar honden in mogen zwemmenmoeders zet zich strategisch op onder de appelboom en kan kinders en hond in de gaten houden,wijn is heel lekker in frankrijk,boekje er bij,verse geitenkaasjes op vers stokbrood. owww vreselijk he!
wat ook zo erg is dat we op de grens zitten van de limosin en de cognac(charante)
dus vieze tournedootjes,pineautjes en cognacjes bahh
-
rimanime
- Speurneus

roef schreef:nee ik ook niet,zie er als een berg tegen oprimanime schreef:Of een lekker visje........Bah...heb er helemaal geen zin inroef schreef:yep heel frankrijk is mooi,alhoewel het midden(graanschuur) me wat minder kan bekoren![]()
![]()
wat ook zo erg is dat we op de grens zitten van de limosin en de cognac(charante)

-
roef
- Speurneus

rimanime schreef:roef schreef:nee ik ook niet,zie er als een berg tegen oprimanime schreef: Of een lekker visje........Bah...heb er helemaal geen zin in![]()
maar we spammen helemaal von der topic vol,en die zit af te kicken in zoetermeer(sorry Von
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
marions
- Speurneus

Jokkebrokrimanime schreef:Of een lekker visje........Bah...heb er helemaal geen zin inroef schreef:yep heel frankrijk is mooi,alhoewel het midden(graanschuur) me wat minder kan bekoren![]()
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Von
- Speurneus

tjeetje......Nino&Toosje schreef:Von, wat een geweldige foto's. En geef je labje eens ongelijk. Heerlijk toch dat water. En Romi, wat een schatje om te zien.
Ik vond de zonnebloemen ook zo prachtig in Frankrijk, velden , velden en nog eens velden vol
Trouwens, wat zie jij er goed uit!!!
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Von
- Speurneus

nee hoor meiden ga maar door ik lach me rot hierzoroef schreef:rimanime schreef:roef schreef: nee ik ook niet,zie er als een berg tegen op![]()
dus vieze tournedootjes,pineautjes en cognacjes bahhiemand moet het doen he!
maar we spammen helemaal von der topic vol,en die zit af te kicken in zoetermeer(sorry Von)
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Von
- Speurneus

Weet ik niet dit was voor ons de eerste keer, maar dus NIET de laatste hihirimanime schreef:Ligt tegen de Zwitserse grens aan. Ze noemen het ook wel "klein Zwitserland" een prachtige streek. Maar is heel Frankrijk dat nietVon schreef:ohhhhh gaaf waar ligt dat precies?rimanime schreef: 23 juli 3 weken richting de Jura........Camping aan een rivertje vlak bij een groot meer. Heb al 8 boeken uit de bieb gehaald en mijn grote zwemband (niet die om mijn middel) opgeblazen........
Jura ik ga het eens op mijn gemakkie opzoeken.
Maar uhhhh je grote zwemband al opgeblazen? niet doen joh, doe maar lekker daar dan neemt het minder ruimte in beslag!!
maar uhhhhhh heb bij de leclerc wel ff op advies van een collega (zij kent mij...) behoorlijk wat toiletpapier ingeslagen......ZALIG die met parfum in paars, roze, groen en geel ze ruiken waanzinnig!!!
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
roef
- Speurneus

oehh die ruiken idd lekkerVon schreef:Weet ik niet dit was voor ons de eerste keer, maar dus NIET de laatste hihirimanime schreef:Ligt tegen de Zwitserse grens aan. Ze noemen het ook wel "klein Zwitserland" een prachtige streek. Maar is heel Frankrijk dat nietVon schreef: ohhhhh gaaf waar ligt dat precies?
Jura ik ga het eens op mijn gemakkie opzoeken.
Maar uhhhh je grote zwemband al opgeblazen? niet doen joh, doe maar lekker daar dan neemt het minder ruimte in beslag!!
maar uhhhhhh heb bij de leclerc wel ff op advies van een collega (zij kent mij...) behoorlijk wat toiletpapier ingeslagen......ZALIG die met parfum in paars, roze, groen en geel ze ruiken waanzinnig!!!
kleine luxe voor iedere dag he
tip voor volgend jaar Von,ik weet niet of je van magnumijs houd?
in frankrijk verkopen ze een magnum met mintijs en donkere butterschotch chocolade,zo smerig!