Vandaag met Diezel naar de oefendag geweest in Rilland. We waren er kwart voor 10. Ondanks de warmte heeft ie het toch wel aardig gedaan. Hij heeft 82 punten gehaald van de 110. Vorig jaar had ie nog een paar nulletjes er tussen, maar toen was ie 8 maand en 1 van de jongste. De onderdelen waarvan we dachten dat wordt niets deed ie het toch wel aardig en andersom ook. We hebben leuke tips gekregen om verder te oefenen met hem, dus dat gaan we zeker proberen. Al met al ben ik wel trots op ons ventje
Goed gedaan hoor, ga zo door.
Het was er inderdaad erg warm, ik ben gaan kijken.
Bikkel lag heerlijk op de koele tegels in de garage.
Mooie locatie, ik ga er zeker nog een keertje trainen.
Ja het was wel warm, maar voor Diezel niet gauw te warm. Ze konden een paar keer zwemmen en we hadden ijskoud water mee. Had de fles water de vorige avond in de diepvries gelegd. Was nog net niet helemaal bevroren. Gaan volgend jaar zeker weer meedoen. Misschien in augustus met de wedstrijd in Lewedorp, maar dat weet ik nog niet zeker. Als hij dan een keer een C kan halen op zo'n dag zou het al leuk zijn. Wij zijn namelijk niet zo fanatiek erin. Als ie het goed doet is het super, maar doet ie het minder en geniet ie wel vind ik het ook al goed. Tis gewoon om lekker met het beestje bezig te zijn
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008