Kun je dat eten?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Kun je dat eten?

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Omdat het vandaag te warm was om inspanning van de honden te vragen zijn we na het eten nog even naar het honden strandje gegaan.
Ik wilde met de Hussell ook nog even het zwemmen voor de triathlon trainen en dan konden Missy en Lina gelijk lekker ravotten in het water.
Nou ze hebben genoten hoor. Op de pretmeter scoort zoiets wel een 9 denk ik.

Net toen we aan inpakken begonnen te denken kwamen er weer nieuwe mensen het strandje op. Een jong gezinnetje. Mevrouw hoogzwanger (lijkt me een warme toestand nu :? ) met twee peutertjes en twee Chiwawa's.
Die kleine krummels kwamen luid blaffend op ons trio ingestormd. :shock: Missy laat dit soort typetjes links liggen en Baila was gelukkig nog in het water. Maar Lina vond dit echt geweldig. Eerst keek ze nog even om; Kun je dit eten baas? :twisted: Dan ga ik er even 1 vangen hoor.

Dus ze draait zich om en met een paar soepele sprongen -het is en blijft een langpootmug he :D - had ze er bijna 1. :lol: Die zette het natuurlijk op een lopen. Skwieken en piepen en gillen joh. En Lina had er alleen nog maar achteraan gesjeesd dus.
Nu betaalde die 4 gehoorzaamheids cursussen zich dubbel en dwars terug. Even roepen en ze kwam keurig terug. :klasse: Daar stonden de eigenaren van die Chiwi's, die bij het aanblaffen van hun hondjes eerst stonden te lachen, maar bij het skwieken vonden ze het al minder komisch natuurlijk :shock: , wel van te kijken. :wink:

Oh wat heb ik toch een leuke honden, die vangen als het moet hun eigen avondeten. :grinnik: Als beloning heb ik Lina na thuiskomst toch maar gewoon haar brokken gegeven. :knipoog2:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

:D
Hoe verser het vlees, hoe beter :lol:
Wel knap dat ze zo goed naar je luisterde :klasse:
Zo'n gillend en rennend hondje is ook niet zonder gevaar :(

Ik zag Ramses laatst op een teckeltje aflopen, hij heeft iets met teckeltjes, hij vindt ze echt leuk :verliefd1: Dit teckeltje zette het op een rennen en gillen bij zo'n groot zwart monster als Ramses (Ach... :D ) Ramses rende er achteraan maar bij het gillen zag ik bij hem toch een blik opkomen die hij over het algemeen heeft als hij achter een konijn aan zit :( Nie goe nie :eusanaughty:

Ik was ook erg blij dat hij gewoon kwam toen ik hem floot :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

verbaasd me dat ze zo fel was, tenslotte heb ik ook zo'n ratje hier in huis.... maar ja katje denk dat ze een duitse herder is dus miss ligt het daaraan, is een ander ras natuurlijk 8)
al me kinders uitgevlogen
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Chiwawa is toch een ander (buitenlands) woord voor dummy, baas? :lol:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Lina dacht: Dat is echt vers vlees :lol:
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

:shock: Aaaarrgghhh!!! Je hebt gewoon een kannibaal!!! :wink: :lol:
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Het is echt zo'n "doet ie anders nooit" moment.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

speurneus carola schreef:verbaasd me dat ze zo fel was, tenslotte heb ik ook zo'n ratje hier in huis.... maar ja katje denk dat ze een duitse herder is dus miss ligt het daaraan, is een ander ras natuurlijk 8)
Lina wilde er denk ik gewoon mee spelen, maar dat wist dat ukkie niet he? :lol: :wink: Tenslotte hebben we hier ook Baila. Die is wel in voor een wild spelletje met een dolle lab, dus ik vermoed dat Lina gewoon een lolletje in gedachten had. Maar gillen dat hondje joh :shock: terwijl het alleen maar achterna gezeten werd............... :twisted:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:lol: :lol: Zie het helemaal voor me en ik kan me voorstellen dat sommige honden daar helemaal appelig van worden bij ons is het Tara die niet tegen gillende kleine honden kan :D ze heeft nog nooit een andere hond gebeten maar wil altijd spelen en snuffelen en als dan zo'n mormel begint te gillen snapt ze daar helemaal niks van en gaat er nog eens extra boven hangen meestal is dan de andere honden baasje helemaal in paniek die denkt (omdat dat kreng zo hard gilt)onderhand vermoord word en begint vervolgens ook te schreeuwen :mad: gek kan ik van zulke mensen en honden worden :?
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Deze eigenaren moesten eerst lachen. :lol: Stoer toch als zo'n ukkepuk twee grote honden gaat uitdagen? :spierbal: Maar bij de achtervolging en het skwieken keken ze een stuk minder vrolijk. :help: :D
wobbetje

kun je dat eten ?

Ongelezen bericht door wobbetje »

Kwam verleden week ook zo iemand tegen met een sneeuwwit Maltezertje. We moesten elkaar passeren via een erg smal weggetje.
Wobbe was wel een beetje aan het trekken maar is meestal wel op zijn hoede voor die kleine krielhondjes want hij weet dat die plots heel venijnig kunne beginnen blaffen en dat vindt hij maar niks. Meestal komt hij dan achter mij lopen of begint extra hard te trekken om er zo vlug mogelijk voorbij te zijn. (jaja hij heeft er schrik van :lol: )
Nu tijdens het passeren van dit hondje hoor ik het baasje tegen zijn hondje zeggen : blijf maar lekker bij mij hoor, naar zo'n grote hond moet je niet gaan hoor..... :mad: ja zeg.....
Meestal zijn het wel die kleine hondjes die ongelooflijk nijdig kunnen zijn.... ik zeg dan altijd tijdens het passeren ...... wat zijn die kleine hondjes toch ongelooflijk lief hé.... kijk nu toch eens...... je zou ze zo willen aaien..... :twisted: En dat sommige mensen uit de weg gaan voor Wobbe terwijl hij de onschuld zelve is. Oneerlijk
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Nou als we keffertjes tegenkomen zeg ik tegen mijn honden (maar wel zo dat de andere eigenaren het kunnen horen he); gelukje dat jullie al gegeten hebben dames............. :twisted:

Jammer dat veel kleine hondjes blijkbaar geen cursus of andere opvoeding nodig hebben. :? :wink:
Plaats reactie