Mac Blubber en der dochter Mizz Poezz zijn er ook en ik mag mee
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Het is bijna zeker dat wij er ook zijn met Brego. Hangt nog even van mn moeder af of ik hun auto weer kan lenen.
Maar ik sta er graag met onze kanjer, dat wordt dan de 1e keer in de jeugdklasse.
Helaas kan t voor ons niet doorgaan. We mogen de auto dit keer niet lenen en met de trein is t geen doen.
Balen zeg, we hebben pas 1 show achter de rug. Ik wil het graag blijven doen met hem.
Zo klote als je zelf geen auto hebt.
ik had willen komen, maar moet nog lid worden van de NLV en aangezien je minimum 2 maanden moet lid zijn om te kunnen deelnemen red ik het voor deze keer niet, het zal voor de volgende clubmatch zijn
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Toos, helaas kan ik verder van niemand een auto lenen. Niet voor een dag weg zeg maar.
En nu je het zegt Yoran, daar had ik niet eens bij stil gestaan. Dat je 2 maanden lid moet zijn als je mee wilt doen. Dan kunnen we sowieso niet.
Het is toch erg leuk om te horen dat de NLV de voorkeur krijgt qua show want op diezelfde dag is er een kampioensclubmatch van de labrador kring nederland...Die dus puntjes weggeeft!!