Ik heb ooit eens iemand gekend die een boxer had die liep ALTIJD met een ballon in zijn bek! Vond ik echt zoooo leuk!
Mijn dochter is net jarig geweest en het valt mij op dat Joep na een paar ballonnen te hebben laten verdwijnen (in zijn ogen dan ) hij er met meer en meer beleid mee om gaat. Deze ballon leeft nu nog steeds (Joep slaapt inmiddels )
Als je een niet-gulzige hond hebt die stukjes ballon opeet, is een waterballon ook leuk om te proberen. (wel erbij blijven, knapt sneller)
Een kleintje vullen met water. Kayla pakt het heeeel voorzichtig op en loopt ermee rond. Gaat steeds liggen en rolt er wat over. Met haar neus wat duwen. Zo'n mooi zicht hoe voorzichtig ze het in haar bek neemt. Lol dat ze ermee heeft.
Uiteindelijk breekt hij vaak wel, scherpe tandjes en zwaar gewicht van de ballon, maar ze kan er echt wel even mee zoet zijn (en ik ook met ernaar kijken haha).
Waterballon is idd ook leuk idee. Joep heeft in het voorjaar ook 2 ganzeneieren uit een nest gepikt. Na zijn 1e trotse overwinning te hebben afgepakt, is hij nog voor een 2e gegaan . Allebei heel gebleven.
Naja... hadden de kinderen iets moois om op school te laten zien.