Hier gaat ook alles volgens plan! Cashew is heel lief en enthousiast en vrolijk!
Gister heeft onze Yellow Submarine voor het eerst echt gezwommen! TROTS dat ik was! Liep glunderend over de camping!
Als ik Djedda zo zie, wat een prachtig snoetje is het toch. Cashew is een stuk smaller en ook al wat hoger, van mij mag ze nog wel wat breder worden ipv alleen maar lange pootjes te krijgen
kirsten&cacao schreef:Hier gaat ook alles volgens plan! Cashew is heel lief en enthousiast en vrolijk!
Gister heeft onze Yellow Submarine voor het eerst echt gezwommen! TROTS dat ik was! Liep glunderend over de camping!
Als ik Djedda zo zie, wat een prachtig snoetje is het toch. Cashew is een stuk smaller en ook al wat hoger, van mij mag ze nog wel wat breder worden ipv alleen maar lange pootjes te krijgen
dat breder worden dat komt wel, Cashew is ook wat ouder dan Djedda die lange pootjes zullen bij Djedda ook nog wel komen
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Hihi had Dex aan timeout het blijft een plaatje die Dex! En wat is ie toch al groot! Ik ga eens proberen een paar mooie foto's te maken, want vind zelf Guus niet goed uit de verf komen zo
Ohhh die kleintjes ! Zo mooi en lief, echt knapperdjes allemaal!
@ Nathalie: Dex ziet er zeker wel uit als een Labje, niks van aantrekken van wat die vrouw zegt! En het is nog een suuuuuuuper mooi mannetje ook !
@Linnie: Guusje . Hij heeft zulke mooie lichte oogjes, echt heel appart maar heeeel mooi vind ik. En dat spelen met de bezem; moest er kei hard om lachen omdat onze Guus de bezem OOK zo leuk vind . Zit toch in de naam .
Dex weegt nu 14 kilo het wordt steeds moeilijker om hem te dragen haha. Hij heeft nog steeds al zijn puppy tandjes, zijn die van jullie al aan het wisselen?
Moeten de nageltjes geknipt worden ? bij Dex zijn ze nog nooit geknipt namelijk
Guus woog met 12 weken 11 kilo, maar heeft echt flinke poten. De DA verwacht dat hij echt heel flink gaat worden. Het is nu echt een sprinkhaan, lange poten, dun lijf