Het verhaal van Nino
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat een prachtig verhaal om te lezen, en het doet me ook wel een beetje "goed'.
Ook wij hadden ooit zo'n prachtige bruine reu, maar hij zat bij ons ook niet op zijn plek. Wij wisten later wel dat het nest waar hij uit kwam verre van ideaal was ( moeder veel te snel er bij weggehaald, hij was de dominanste van het stel) maar onervaren als we waren er helemaal voor gegaan. Het heeft letterlijk bloed, zweet, bakken geld en vele tranen
gekost, GD, allerlei cursussen, maar het lukte maar niet.
Uiteindelijk is hij herplaatst toen hij 5,5 maand was, bij mensen met nog een lab. En dat laatste was nou juist wat hij nodig had! Fantastisch dat hij zo goed terrect gekomen is, het is een andere hond geworden.
(Ontspannen en blij, hij was bij ons altijd op zijn hoede, continue opletten, sliep als pup al zelden, ect ect.)
Vandaar dat ik het ook zo mooi vind jou verhaal te lezen, want zoals je al zegt is het grotendeels te danken aan je andere hond dat het uiteindelijk goed gekomen is ( natuurlijk ook dank zij jou, want zonder baas wordt het ook niks!)
En ook al is bruin niet jou 1e keus, ik vind hem de mooiste van het stel
Ook wij hadden ooit zo'n prachtige bruine reu, maar hij zat bij ons ook niet op zijn plek. Wij wisten later wel dat het nest waar hij uit kwam verre van ideaal was ( moeder veel te snel er bij weggehaald, hij was de dominanste van het stel) maar onervaren als we waren er helemaal voor gegaan. Het heeft letterlijk bloed, zweet, bakken geld en vele tranen

Uiteindelijk is hij herplaatst toen hij 5,5 maand was, bij mensen met nog een lab. En dat laatste was nou juist wat hij nodig had! Fantastisch dat hij zo goed terrect gekomen is, het is een andere hond geworden.
(Ontspannen en blij, hij was bij ons altijd op zijn hoede, continue opletten, sliep als pup al zelden, ect ect.)
Vandaar dat ik het ook zo mooi vind jou verhaal te lezen, want zoals je al zegt is het grotendeels te danken aan je andere hond dat het uiteindelijk goed gekomen is ( natuurlijk ook dank zij jou, want zonder baas wordt het ook niks!)

-
- Speurneus
Joppe schreef:Wat een prachtig verhaal om te lezen, en het doet me ook wel een beetje "goed'.
Ook wij hadden ooit zo'n prachtige bruine reu, maar hij zat bij ons ook niet op zijn plek. Wij wisten later wel dat het nest waar hij uit kwam verre van ideaal was ( moeder veel te snel er bij weggehaald, hij was de dominanste van het stel) maar onervaren als we waren er helemaal voor gegaan. Het heeft letterlijk bloed, zweet, bakken geld en vele tranengekost, GD, allerlei cursussen, maar het lukte maar niet.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Ja zo wist ik dat ik het kon, drie honden.............Nino&Toosje schreef:Oh Sas, dit ontroerd mij, ik heb dat nooit geweten dat Nino de aanzet is geweest voor Lina.Saskia.Bernadette schreef:Nino is opgegroeid tot een geweldige hond.
Wij hebben het genoegen gehad om hem eens hier te hebben. Toen zijn we lekker met hem gaan wandelen in het bos. Missy en Baila mee. Nou wat was dat leuk. Zo goed als hij met mijn dames omging. Ik vond het geweldig.![]()
Ik ben ook geen reuen mens. Maar deze, deze heeft een speciaal plekje in mijn hart hoor.![]()
Zonder Nino zaten er nu geen drie honden hier, want ik had het nooit aangedurft zonder de ervaring hem erbij gehad te hebben.

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
Tsja, het verhaal van Nino, wie van de langere gebruikers hier kent het niet
Het is en blijft prachtig om je verhalen over hem te lezen, juist omdat je zo goed kan merken uit jouw verhalen hoe zeer hij veranderd is 
Hopelijk mag je nog jaren lang van hem genieten

Hopelijk mag je nog jaren lang van hem genieten

Groetjes Chantal en een poot van Shadow