fleur dacht dat het al pasen is

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

fleur dacht dat het al pasen is

Ongelezen bericht door michelle »

Fleur heeft de eigenschap om tijdens het wandelen allerlei voorwerpen te verzamelen :) het is altijd weer een verassing waar zei weer mee aan zal komen.
ze laat het dan ook meteen trots aan mij zien kijk eens vrouwtje :)
gisteren avond schoot ze tijdens de wandeling de bosjes in om er met een mond vol weer uit te komen.
het leek mij op een verouderde tennisbal dus ik zeg kijken wat heb je in je mondje nou toen gaf ze het keurig aan sta ik daar met een heel groot ei vermoedelijk van een zwaan in me handen :confused: .
ze had hem niet eens stuk gebeten.
ik vermoed dat het ei niet uit is gekomen want anders had ze vast en zeker en nare aanvaring met moeder zwaan gehad :(
ik heb haar wel even vertelt dat ze nog even moet wachten met eieren zoeken tot dat het pasen is :D :D
Afbeelding
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Haha, die durft zeg! Olly was er vast aan begonnen; die eet rauwe eitjes met schil en al dus die kent dat :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

Miske schreef:Haha, die durft zeg! Olly was er vast aan begonnen; die eet rauwe eitjes met schil en al dus die kent dat :)!
:D dat was plan b een kleiner ei had ze gelijk verorbert maar deze was toch wel erg groot en ik vond het een eng idee zag al een half volgroeit kuiken er uit bungelen :bleh:
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wel knap dat het ei nog heel was :D
astrid schilder

Ongelezen bericht door astrid schilder »

oeh oeh, zeker gelukkig dat er geen zwaan klaar stond.... dan weet je ook niet wat er gebeurt zeg. "beetje pissig" kunnen ze zeker weten worden!
Wel grappig trouwens, zo met dat ei aan komen lopen....
Plaats reactie