Pandora gaat vreemd

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Pandora gaat vreemd

Ongelezen bericht door Pandora »

We moeten vandaag allebei werken, ook 's nachts, en omdat ze anders twee dagen teveel alleen zouden zitten zijn Pandora en Ramses uit logeren.
Voor dit soort situaties hebben ze een vast oppasadres, twee hele lieve 'jongens' die dit gewoon leuk vinden om te doen.
Ze gaan er graag naartoe en zijn er erg welkom :)

Maarrr :mad: Pandora is wel een beetje een 'mannenhond', lastig als je bij twee vrouwen woont :D , en ze is helemaal verliefd op een van die twee 'jongens' :verliefd1: (het is wederzijds ook nog).
Ze ligt heel de avond bij hem op schoot (doet ze bij ons nooit) en ze snauwt Ramses weg als hij er ook bij wil, buiten is ze 'zoooooooo braaf' dat ze geen centimeter van zijn zijde wijkt :roll: en 's nachts sneakt ze de trap op en kruipt ze erbij in bed (en dat vinden ze nog goed ook :D )

Dusss, ik ben wel een beetje jaloers :(
Het is dat ze morgen weer graag met me mee naar huis gaat, als ik er ben heeft ze geen oog meer voor hem, maar anders zou ik de scheiding aanvragen :twisted:
Ik zeg wel altijd tegen haar 'vriend': "Als ik eerder dood ga dan Pandora komt ze bij jou wonen". Hij vindt dat prima :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D Wel fijn dat ze zo'n goed adres heeft als oppas adres, maar ik herken het gevoel van jaloezie wel :wink:

Max heeft ook zijn vaste oppas, waar ie op schoot kruipt en waar ie helemaal thuis is. En ook al weet ik dat ie het er steengoed heeft, ik ben altijd weer blij als ie mee naar huis dartelt met me. :oops: :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

ha ha... verleidster :D

gelukkig maar dat ze als je haar gaat ophalen weer helemaal oog voor jou heeft ! !

Als wij Chester naar de fokker brengen waar hij vandaan komt als we een weekeindje weg gaan ofzo dan loopt hij daar zowat het hek eruit zo graag wil hij daar naar binnen.... :roll: ook niet echt goed voor je ego :?
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pandora is een flirter :D
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Zó kun je je lieverd rustig vreemd laten gaan, toch?
Wat is er fijner dan een goed oppasadres voor dit soort situaties :)
Hier komt het ook zelden voor, maar ik heb er ook eentje :wink:
Nick wordt er schandalig verwend met aandacht en knuffelderijen, maar mij vindt hij tóch de liefste en dat zal bij jullie niet anders zijn.
Gok ik zo... :D
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Lijkt mij een geweldig oppas adres. Daar zou ik mijn hond ook zo onderbrengen. Wat moet dat een geruststelling voor je zijn.
Maar, ik begrijp je wel, iets minder kan ook wel. :D
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Wat een Slijmjas zeg, die Pandora...
nee hoor,
ze is gewoon superlief meisje! :verliefd1:

En fijn dat ze ook graag weer mee naar huis gaat, toch?
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ik breng ze er inderdaad met een gerust hart heen, ik weet dat ze daar schandelijk verwend en vertroeteld worden :D
Ik krijg ze ook altijd weer terug met enthousiaste verhalen over hoe lief, hoe braaf en hoe geweldig zijn, vooral Pandora (en die is bij ons thuis het minst braaf :lol: ).

Maar inderdaad, het mag wel wat minder :twisted:
Afbeelding
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:lol: Prachtig verhaal zie het helemaal voor me :hahaha: Pandora haalt gewoon alles uit het logeeradres wat ze kan en voelt zich :koningin: :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Leuk dat je hondje het zo fijn heeft op het logeeradres. Je oppas is waarschijnlijk ook stapel op Pandora en die voelt dat haarfijn aan he....

Brent doet dat ook als hij bij zijn fokker gaat logeren als wij weg zijn. Hij springt bijna in haar nek en is o zo braaf 8)
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Kiko

Ongelezen bericht door Kiko »

OOK kiko heeft sporadisch een oppas adres nodig,en word daar mateloos(leuk) vertroeteld,en kiko haar zoon (gabor) logeerd soms bij ons,doch ik ben wel tegenover labradors consequent,en laat met gabor b.v niks meer toe dan wat kiko mag:en kiko MAG eens verwend worden de enkele keren per jaar dat ze even elders logeerd.
Groetjes Kiko,Haijo&Anita
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ja, die oppas is stapel op Pandora, ze heeft hem helemaal ingepakt met haar lieve snuitje :D

Van mij mag ze verwend worden hoor :) Ze weet ook heel goed het onderscheid tussen dáár en hier dus thuis gedraagt ze zich gewoon.
Ze zijn misschien 4 keer per jaar twee nachten bij de oppas en dan heb ik maar liever dat ze er graag naartoe gaan :wink:
Afbeelding
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Pandora schreef:Ja, die oppas is stapel op Pandora, ze heeft hem helemaal ingepakt met haar lieve snuitje :D

Van mij mag ze verwend worden hoor :) Ze weet ook heel goed het onderscheid tussen dáár en hier dus thuis gedraagt ze zich gewoon.
Ze zijn misschien 4 keer per jaar twee nachten bij de oppas en dan heb ik maar liever dat ze er graag naartoe gaan :wink:
Dat heeft ze zeker 8)
Plaats reactie