Het was zo'n grappige hond, zo rustig en verdwaasd... Rocco heeft nog 10 minuten bij de voordeur gezeten toen ze weg waren.. helemaal van de kaart..
grappige situatie
-
Rocco
grappige situatie
Rocco en ik stonden net gek te kijken.. De deurbel ging dus ik doe de tussendeur dicht en Rocco moet netjes in zn mand wachten tot ie bezoek mag begroeten.. Ik druk de deur van het portiek open en er komt niemand, tenminste...er kwam alleen een stafford kruising binnen wandelen.. heel relaxed en hij loopt zo mn gang in.. nou Roc niet meer in zn mand natuurlijk!! een vreemde vent in zijn huis!
haha de hond stond verdwaasd naar Rocco te kijken en kwam mij even vriendelijk begroeten... zo stonden we daar een halve minuut..ik alleen maar verbaasd, Roc helemaal hyper, en de stafford een beetje ontheemd en zielig kijkend... ik ben toen naar buiten gelopen omdat er maar niemand kwam, en toen kwam net zn baas aangelopen die zn fiets aan het wegzetten was. Hij moest bij de bovenburen zijn maar had per ongeluk bij mij gebeld...
zn hond zat nog steeds naar Roc te staren in de gang en Roc ging steeds debielere geluiden maken...
Het was zo'n grappige hond, zo rustig en verdwaasd... Rocco heeft nog 10 minuten bij de voordeur gezeten toen ze weg waren.. helemaal van de kaart..
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Rocco
Buiten speelt Rocco het liefst met bullterriers en staffords..(vrouwtjes dan)..denk dat het niveau qua lompheid goed bij elkaar past.Wil enCo schreef:Nou dat zou hier meteen knokken zijn geweest. Co haat dat type hond.
Maar dit was 1. een man en 2. in zijn territorium. Dus het was maar goed dat de deur naar de woonkamer dicht was.. Die stafford was overigens heel rustig, vond Rocco waarschijnlijk maar een vreemde snuiter zoals ie voor het raam van de deur stond te springen..
-
Els
- Speurneus