Even een serieus gesprekje gehad met 6 amazones
-
AnP
- Hele grote hondenneus

-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Pfjoew! Dat is goed afgelopen zeg!
Ik heb geen verstand van paarden en pony's dus mij kun je alles wijs maken.
Als er een auto hard aan komt rijden wil ik nog wel eens een beetje lomp midden op de weg gaan lopen om hem af te remmen.
Maar bij een paard zou ik dat niet doen
Benco wil wel graag achter paarden aan, dus zodra hij los loopt in een gebie waar ook wel eens paarden komen kijk ik de hele tijd achterdochtig om me heen
Ik heb geen verstand van paarden en pony's dus mij kun je alles wijs maken.
Als er een auto hard aan komt rijden wil ik nog wel eens een beetje lomp midden op de weg gaan lopen om hem af te remmen.
Maar bij een paard zou ik dat niet doen
Benco wil wel graag achter paarden aan, dus zodra hij los loopt in een gebie waar ook wel eens paarden komen kijk ik de hele tijd achterdochtig om me heen
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
milo
- Grote hondenneus

Jeetje, wat een schrik!!!!
En wat een geluk dat jullie ongedeerd zijn.
Ik zou melding maken bij de manege en eraan denken om de boswachter in te schakelen. Serieus hoor, want nu is het goed gegaan, volgende keer kan het gruwelijk mis gaan.
Heel bijdehand van die meid om je zo'n onnozel antwoord te geven. Wanneer ze haar paard niet onder controle heeft moet ze zich nog maar eens achter haar oren krabben of buiten rijden wel zo handig is...
Ik ben regelmatig geirriteerd over anderen als ik op mijn paard zit, maar respect komt wel van beide kanten. Ik vind het ongelooflijk om zoiets stoms en gevaarlijk uit te halen.
En wat een geluk dat jullie ongedeerd zijn.
Ik zou melding maken bij de manege en eraan denken om de boswachter in te schakelen. Serieus hoor, want nu is het goed gegaan, volgende keer kan het gruwelijk mis gaan.
Heel bijdehand van die meid om je zo'n onnozel antwoord te geven. Wanneer ze haar paard niet onder controle heeft moet ze zich nog maar eens achter haar oren krabben of buiten rijden wel zo handig is...
Ik ben regelmatig geirriteerd over anderen als ik op mijn paard zit, maar respect komt wel van beide kanten. Ik vind het ongelooflijk om zoiets stoms en gevaarlijk uit te halen.

-
Linnie
Pfoeh gelukkig ben je met de schrik vrij gekomen. Wat een domme actie van die ruiters!
Een paar jaar terug liep ik met mijn vriend op het strand en voor ons een gezin met 2 maltesers. Er kwam een paard aan die langs de branding aan het galopperen was. Wij liepen daar ook (loopt net wat makkelijker dat harde zand
) Eén van de maltesers schiet richting dat paard en luisterde niet toen hij werd terug geroepen. De ruiter keek naar het hondje maar liet zijn paard door galopperen. Dat hondje rende voor het paard uit en kon geen kant meer op omdat hij moest rennen voor zijn leven. Ik rende er maar achteraan, want die mensen hadden een buggy bij zich en dat andere hondje moest ook vastgehouden worden. Terwijl ik schreeuwde dat zijn paard vaart moest minderen, vertrapte dat paard het hondje. Het was écht verschrikkelijk!
Een paar jaar terug liep ik met mijn vriend op het strand en voor ons een gezin met 2 maltesers. Er kwam een paard aan die langs de branding aan het galopperen was. Wij liepen daar ook (loopt net wat makkelijker dat harde zand
-
gitte
Een paar jaar terug liep ik met mijn vriend op het strand en voor ons een gezin met 2 maltesers. Er kwam een paard aan die langs de branding aan het galopperen was. Wij liepen daar ook (loopt net wat makkelijker dat harde zand Smile) Eén van de maltesers schiet richting dat paard en luisterde niet toen hij werd terug geroepen. De ruiter keek naar het hondje maar liet zijn paard door galopperen. Dat hondje rende voor het paard uit en kon geen kant meer op omdat hij moest rennen voor zijn leven. Ik rende er maar achteraan, want die mensen hadden een buggy bij zich en dat andere hondje moest ook vastgehouden worden. Terwijl ik schreeuwde dat zijn paard vaart moest minderen, vertrapte dat paard het hondje. Het was écht verschrikkelijk!
Linnie
Gelukkig zijn er ook genoeg ruiters die wel uitkijken, dit was pure arrogantie van die ruiter. (Die overigens gewoon door sjeesde...)gitte schreef:Een paar jaar terug liep ik met mijn vriend op het strand en voor ons een gezin met 2 maltesers. Er kwam een paard aan die langs de branding aan het galopperen was. Wij liepen daar ook (loopt net wat makkelijker dat harde zand Smile) Eén van de maltesers schiet richting dat paard en luisterde niet toen hij werd terug geroepen. De ruiter keek naar het hondje maar liet zijn paard door galopperen. Dat hondje rende voor het paard uit en kon geen kant meer op omdat hij moest rennen voor zijn leven. Ik rende er maar achteraan, want die mensen hadden een buggy bij zich en dat andere hondje moest ook vastgehouden worden. Terwijl ik schreeuwde dat zijn paard vaart moest minderen, vertrapte dat paard het hondje. Het was écht verschrikkelijk!
milo
- Grote hondenneus

Kan niet anders denken dan dat er wat mis is met de gewetensfunctie...
Ze is nog strafbaar ook..
Inderdaad, het is zonde. Wij ruiters staan niet al te goed bekend..
Ik neem King veel mee naar de paarden het bos in. Ik hou mijn hond bij me wanneer ik mensen tegenkom, ik hoop ook op respect van anderen. (auto's, wandelaars etc.)
Ze is nog strafbaar ook..
Inderdaad, het is zonde. Wij ruiters staan niet al te goed bekend..
Ik neem King veel mee naar de paarden het bos in. Ik hou mijn hond bij me wanneer ik mensen tegenkom, ik hoop ook op respect van anderen. (auto's, wandelaars etc.)

-
Els
- Speurneus

Afschuwelijk!!Linnie schreef:Gelukkig zijn er ook genoeg ruiters die wel uitkijken, dit was pure arrogantie van die ruiter. (Die overigens gewoon door sjeesde...)gitte schreef:Een paar jaar terug liep ik met mijn vriend op het strand en voor ons een gezin met 2 maltesers. Er kwam een paard aan die langs de branding aan het galopperen was. Wij liepen daar ook (loopt net wat makkelijker dat harde zand Smile) Eén van de maltesers schiet richting dat paard en luisterde niet toen hij werd terug geroepen. De ruiter keek naar het hondje maar liet zijn paard door galopperen. Dat hondje rende voor het paard uit en kon geen kant meer op omdat hij moest rennen voor zijn leven. Ik rende er maar achteraan, want die mensen hadden een buggy bij zich en dat andere hondje moest ook vastgehouden worden. Terwijl ik schreeuwde dat zijn paard vaart moest minderen, vertrapte dat paard het hondje. Het was écht verschrikkelijk!_________________
Bedankt Anca!
Als ruiter krijg je plaatsvervangende schaamte.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.