Tiesto zit nu al wel zon 4 a 5 welen in de rui en kan er iedere week zoveel afhalen met de furminator!! Haren haren en nog eens haren. Verder ook zoveel schilfers in zijn vacht, hij ziet er niet uit die arme hond!!
Aan t voer kan t lijkt mij niet liggen, ik voer vers en al maanden hetzelfde qua merken..ze krijgen al visoliecapsules en schapenvetbonbons..
Duurde het bij jullie ook zo lang? Ben het 2x stofzuigen per dag wel beu nu!!
Ai wat lastig! Olly is nu ook in de rui, maar bij haar blijft het maar bij 1 weekje wat meer verharen en dan is het in orde. Zij eet NRV en geen extra visolie/schapenvet maar wel eens natuurlijk een zalmpje(sstaartje) ofzo . Hopelijk is die rui dan snel over!
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Hier duurt en duurt het ook maar...zo erg als Kaya nu verhaart heeft ze echt nog nooit gedaan , hier komt momenteel dan ook vaak twee keer per dag de stofzuiger er aan te pas.
Denk dat het ook wel een beetje aan het weer ligt, dit schommelt momenteel nogal. Maar ja, gaat vanzelf wel weer over (hoop ik
0
Ook hier kan 3x per dag de stofzuiger erdoor.
Gelukkig heb ik nu vakantie, dus tijd zat.
Maar ik kan wel iets leukers bedenken.
Borstelen viand ie heerlijk!
Och Borris zit eigenlijk altijd in de rui. Soms wat minder soms wat meer. Dus of 2 x stofzuigen of 3 x stofzuigen. Kan onderhand al heel wat pruiken maken voor meine glatze:):).
Mmm, kan de lol dus nog op!! Zack had maar even echt rui en Tiesto dus heel erg en volgens mij heeft hij het ook nog nooit zo erg gehad..en dan licht laminaat in de hal en woonkamer...lag er al toen ik er vorig jaar inkwam..maar vrolijk wordt je er niet van!! hoop ook op een snel einde!!!